top icon
Επικαιρότητα

Λίφτινγκ και νέοι κινητήρες για την Mercedes S-Class

Μικρές σχεδιαστικές αλλαγές και νέος 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρες ντίζελ για την πολυτελή Mercedes S-Class. Και όχι μόνο ασφαλώς.

Την Έκθεση της Σαγκάης επέλεξε η Mercedes όχι μόνο για την πρεμιέρα της Concept A Saloon, αλλά και για την ανανεωμένη ναυαρχίδα της. Μιας και πρόκειται για ένα «ενδιάμεσο» λίφτινγκ και όχι για ένα εντελώς νέο μοντέλο, οι αλλαγές σε επίπεδο σχεδίασης περιορίζονται στο εμπρός μέρος, με τις 6κύλινδρες και 8κύλινδρες εκδόσεις να αποκτούν τη μάσκα των 12κύλινδρων S-Class, ενώ σε όλες τις εκδοχές της σειράς, συμπεριλαμβανομένων και των Maybach, οι προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα είναι νέα. Σε αισθητική αλλά και σε απόδοση, φυσικά.

Στο εσωτερικό, τα συστήματα infotainment έχουν ανανεωθεί σε «παρουσιαστικό» και λειτουργίες, το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει τρία πλέον μπράτσα, το cruise control περισσότερες δυνατότητες και ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός, ούτε λίγο ούτε πολύ, 64 διαφορετικές αποχρώσεις, ενώ προαιρετικά διατίθεται πλέον και σύστημα ασύρματης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου. Επίσης, η ανανεωμένη Mercedes S-Class διαθέτει για πρώτη φορά το σύστημα Energizing Comfort Control System, το οποίο «συνδέει» τα αξεσουάρ άνεσης του αυτοκινήτου, όπως ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα, τα θερμαινόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ο αρωματισμός της καμπίνας(!) και ο φωτισμός της, δημιουργώντας κάθε φορά το κατάλληλο «περιβάλλον» για επιβάτες και οδηγό.

Οι τελευταίοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις προκαθορισμένες επιλογές Freshness, Warmth, Vitality, Joy, Comfort και Training του συστήματος Energizing Comfort Control. Συν τοις άλλοις, το «παρών» στην ανανεωμένη Mercedes S-Class δίνουν μια πλειάδα ηλεκτρονικών ευκολιών, που συνδέονται με την ασφάλεια και φυσικά με την ημι-αυτόνομη οδήγηση, όπως τα Distronic Active Proximity Control και Active Steer Assist, ενώ βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση Magic Body Control, με το αμάξωμα να παίρνει κλίση τριών μοιρών στις στροφές στο πρόγραμμα Curve.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, η φρεσκαρισμένη εντός και εκτός S-Class διατίθεται με έναν νέο 3λιτρο «straight-six» πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 286 και 340 ίππους και ροπή 600 και 700 Nm αντίστοιχα στις εκδόσεις με τα χαρακτηριστικά «350d Matic» και «400d Matic». Η αμέσως μεγαλύτερη έκδοση «560 4Matic» κινείται από τον γνωστό bi-turbo 4λιτρο V8 της Mercedes-AMG, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 469 ίππους και ροπή 700 Nm. Ο ίδιος κινητήρας, ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V8 5,5, αλλά με απόδοση 612 ίππων, κινεί την ανανεωμένη «63 4Matic+ σε συνδυασμό με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας.

Όπως ανακοινώθηκε και επίσημα πλέον, η Mercedes έχει στα σκαριά και για την ανανεωμένη στα σημεία ναυαρχίδα της μια νέα γενιά 6κύλινδρων εν σειρά βενζινοκινητήρων (M256), η οποία θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, ηλεκτρικό συμπιεστή (e-turbo, με άλλα λόγια) και μια ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα (Integrated Starter Alternator) που θα προσδίδει στις επερχόμενες εκδοχές του μοντέλου (560e) ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά (mild hybrid), ακόμα καλύτερες επιδόσεις και φυσικά περισσότερη οικονομία._X.A.  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ