X
Επικαιρότητα

Λεπτομέρειες για το νέο Skoda Octavia Scout

Την είδαμε για πρώτη φορά στη φετινή Γενεύη και σήμερα οι Τσέχοι αποκαλύπτουν επίσημα περισσότερα στοιχεία για την έκδοση Scout του νέου Skoda Octavia.

Την είδαμε για πρώτη φορά στη φετινή Γενεύη και σήμερα οι Τσέχοι αποκαλύπτουν επίσημα περισσότερα στοιχεία για την έκδοση Scout του νέου Skoda Octavia.

Η παρουσίαση εκδόσεων με χαρακτηριστικά crossover μοντέλων, τα οποία βασίζονται σε καταξιωμένες προτάσεις της αγοράς, κάθε άλλο παρά ασυνήθιστη είναι. Πόσω μάλλον για τον όμιλο εταιρειών της VW. Η Audi την αποκαλεί Allroad και βασίζεται στο γνωστό μας A4 Avant, η Seat «προσφέρει» στους δυνητικούς αγοραστές του είδους το όνομα X-Perience υιοθετώντας τη… μαγιά του Leon, ενώ για την περίσταση, η Skoda εμπιστεύεται για μια ακόμα φορά την ονομασία Scout, η οποία «πατά» πάνω στο δημοφιλές Octavia Combi. Μια λύση που από το 2007 έως και σήμερα έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τις 53.000 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο. Σήμερα, αξιοποιώντας και αυτή με τη σειρά της τη νέα, αλλά και εξόχως…. ευέλικτη πλατφόρμα MQB των Γερμανών, προσαρμοσμένη στις ανάγκες μοντέλων, όπως το Audi A3, το VW Golf, το Seat Leon, η έκδοση Scout χρησιμοποιεί το γνωστό σύστημα τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη της Haldex, ο οποίος αισίως περνά στην 5η και ελαφρύτερη κατά 1,4 κιλά γενιά του, ενώ σχεδιαστικά οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα «απλά» Octavia Combi αφορούν τα πλαϊνά πλαστικά, τις προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω και φυσικά το μεγαλύτερο κατά 31 χλστ. ύψος του αμαξώματος από το έδαφος.  Στο εσωτερικό οι πινελιές διαφοροποίησης είναι περισσότερο διακριτικές, ενώ διαφορές δεν εντοπίζονται στη χωροταξική διαρρύθμιση της καμπίνας, ούτε ασφαλώς και στις μεταφορικές δυνατότητες του χώρου αποσκευών, η οποία έχει χωρητικότητα από 610 έως και 1.740 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.

Στα μηχανικά μέρη, ήδη από το λανσάρισμά του σε λιγότερο από δύο μήνες από σήμερα, διαθέσιμοι θα είναι δύο 2λιτροι κινητήρες ντίζελ της γενιάς TDi, ο ένας με απόδοση 184 ίππων και ο δεύτερος με ισχύ 150 ίππων, Αμφότεροι καταναλώνουν κατά μέσο όρο μόλις 5,1 λιτ./100 χλμ., με τον πρώτο να συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) και τον δεύτερο με το κλασσικό χειροκίνητο 6άρι της εταιρείας. Από εκεί και πέρα, για τους λάτρεις των κινητήρων βενζίνης, η Skoda ανανεώνει την εμπιστοσύνη της στον γνωστό 1,8 TSI, ο οποίος αποδίδει 180 ίππους καταναλώνοντας την ίδια στιγμή λιγότερα από 7 λιτ./100 χλμ._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!