X
Επικαιρότητα

Lancia: νέο λογότυπο

Το νέο λογότυπο της Lancia δημιουργήθηκε από το «RobilantAssociati», ένα διαφημιστικό πρακτορείο που ειδικεύεται σε εταιρικές συμβουλές και στον στρατηγικό σχεδιασμό, και από το «Lancia Styling Centre». Είναι ένα σύμβολο της «συνεχόμενης αλλαγής». Ένα σημάδι του παρελθόντος που επανερμηνεύεται σε ένα σύγχρονο κλειδί, που μεταβιβάζει την ιδέα μιας εταιρείας προβαλλόμενη προς τις δοκιμασίες του μέλλοντος, αλλά παράλληλα περήφανη για την ιστορική της ταυτότητα.
Αυτό κάνει το νέο λογότυπο της Lancia μια οπτική σύνθεση για την φιλοσοφία της σχετικά με την παράδοση και την πρωτοπορία. Η εταιρεία μπορεί να καυχηθεί για την κληρονομιά της, που είναι μια διαρκής πηγή έμπνευσης μέσα στην προσπάθειά της για πρωτοπόρες τεχνικές λύσεις.
Το νέο λογότυπο είναι ουσιαστικό και εντυπωσιακό, και επιβεβαιώνει την δυνατή της σχέση με την παράδοση της Lancia μέσα από δύο στοιχεία: το μπλε χρώμα, που έχει παρουσιαστεί από το 1911, και την ασπίδα, που προστέθηκε το 1929, αλλά που έχει εκσυγχρονιστεί με την ογκομετρική χρήση του 3D. Η πιο σημαντική καινοτομία αφορά το τιμόνι -ένα γραφικό σήμα- και τα δύο σημεία που έχουν ένα σημαντικό ρόλο: το μάτι συγκεντρώνεται στο λογότυπο της Lancia, που έχει αλλαχθεί ελαφρώς για να γίνει πιο ευανάγνωστο, αλλά που ακόμα κρατάει τις γραφικές του σχέσεις με το λογότυπο του 1911.
Το νέο λογότυπο της Lancia ενσωματώνει την αποστολή μιας ιταλικής εταιρείας που για έναν αιώνα φτιάχνει αυτοκίνητα με στυλ και καινοτόμα μηχανική, πραγματικά σύμβολα της εποχής μας που συνεχίζουν να μας εκπλήσσουν με το σχεδιασμό, την κομψότητα και το χαρακτήρα.
Όλα αυτά ανήκουν στην ανθρώπινη και τεχνολογική κληρονομιά της Lancia: εκεί βρίσκεται η μοναδικότητα μιας απο τις σημαντικότερες περιπέτειες του 20ου αιώνα, μιας ιστορίας που ξεκίνησε στο Tορίνο το φθινόπωρο του 1906, από άντρες, μηχανές, δρόμους και τεχνολογία._Τ.Κ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!