X
Επικαιρότητα

Lamborghini Jota in, Murcielago out!

Έκλεισε ο κύκλος ζωής της 12κύλινδρης Murcielago, με τους Ιταλούς να ετοιμάζονται πυρετωδώς για την παρουσίαση της νέας Jota που θα παραλάβει τη σκυτάλη στην πυραμίδα των υπερ-κατασκευών από τη Σαντ’ Άγκατα.

Έκλεισε ο κύκλος ζωής της 12κύλινδρης Murcielago, με τους Ιταλούς να ετοιμάζονται πυρετωδώς για την παρουσίαση της νέας Jota που θα παραλάβει τη σκυτάλη στην πυραμίδα των υπερ-κατασκευών από τη Σαντ’ Άγκατα.
Σε τροχιά ανάπτυξης και ανόδου, παρά την περιρρέουσα οικονομική ύφεση, έχει προ καιρού περιέλθει η Lamborghini, η οποία ήδη βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την εξωτική Murcielago. Η τελευταία –στην κυριολεξία!- βγήκε τη γραμμή παραγωγής της ιταλικής εταιρείας (σ.σ.: συγκεκριμένα, πρόκειται για την 4099η Murcielago που παρήχθη από το 1991 έως και σήμερα) σε χρώμα… πορτοκαλί, στην εκρηκτική για την περίσταση έκδοση LP 670-4 Superveloce. Όπως ήταν αναμενόμενο, η εταιρεία δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη, γιορτάζοντας δεόντως το «τέλος εποχής» της Murcielago με μια σειρά εκδηλώσεων και… παρελάσεων των κορυφαίων 12κύλινδρων Lamborghini, όπως οι 350 GT, Miura, Countach και Diablo,  που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Παρασκευή στα πέριξ των εγκαταστάσεών της στη Σαντ’ Άγκατα.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η νέα Murcielago, η οποία, κατά πάσα πιθανότητα, θα φέρει την ονομασία Jota, θα παρουσιαστεί επίσημα τον προσεχή Μάρτιο, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Με βάση τα όσα έχουν ήδη διαρρεύσει, η νέα Jota θα εφοδιάζεται με ένα 12κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 6,5 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 700 ίππους μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω ενός σειριακού και όχι «διπλόδισκου», όπως θα περίμεναν πολλοί, κιβωτίου 7 σχέσεων. Τα διόλου ευκαταφρόνητα αυτά χαρακτηριστικά αναμένεται να εξασφαλίζουν μια τελική ταχύτητα της τάξης των 350 χλμ./ώρα, ενώ πολύ πιθανό είναι η «τυπική» επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε χρόνο μικρότερο των 3 δλ.! Προς την κατεύθυνση αυτή θα συνηγορεί με καθοριστικό μάλιστα τρόπο το γεγονός ότι το αμάξωμα της νέας Jota, το οποίο θα είναι κατά 70% πιο άκαμπτο σε σχέση με εκείνο της Murcielago, θα είναι, σε σχέση με την τελευταία, κατά 230 κιλά ελαφρύτερο. Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!