top icon
Επικαιρότητα

Lamborghini: Δεν μας ενδιαφέρει η αυτόνομη οδήγηση

Η ιταλική εταιρεία δηλώνει δια στόματος του επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης πως η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν ταιριάζει με τη φιλοσοφία της μάρκας. Λογικό ακούγεται…

Παρά την έλευση της Urus στις αρχές του προσεχούς Δεκέμβρη και την προσθήκη μιας υβριδικής εκδοχής της σε εύλογο χρονικό διάστημα, η Lamborghini δηλώνει πως θα παραμείνει πιστή στο δόγμα των «καθαρόαιμων σπορ κατασκευών». Για το λόγο αυτό, δεν σκοπεύει να υιοθετήσει στα επερχόμενα μοντέλα συστήματα που θα τα κινούν αυτοβούλως χωρίς καμία παρέμβαση από τη μεριά του οδηγού τους.

«Αν αγοράζεις μια Lamborghini, το κάνεις για να απολαύσεις την οδήγηση. Σε ότι αφορά, λοιπόν, την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, σίγουρα θα είμαστε οι τελευταίοι που θα την υιοθετήσουμε», δηλώνει με έμφαση ο Maurizio Reggiani σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στο Digital Trends.

Ωστόσο, η υιοθέτηση των γνωστών και μη εξαιρετέων πλέον ηλεκτρονικών βοηθημάτων που δρουν επικουρικά στην ενίσχυση του δείκτη ενεργητικής ασφάλειας, είναι αναπόφευκτη, κάτι που θα δούμε να συμβαίνει με το λανσάρισμα της νέας Urus.

«Θα έχουμε το σύστημα adaptive cruise control, θα έχουμε και κάμερες, καθώς και το σύστημα lane keeping. Κάθε αξεσουάρ του είδους που συναντάται σήμερα στην premium κατηγορία θα διατίθεται στην Urus, αλλά όχι κάποιο σύστημα πιλοτικής οδήγησης», ξεκαθαρίζει ο Reggiani.

Maurizio Reggiani – Stefano Domenicali

Με την ευκαιρία αξίζει να θυμίσουμε πως όπως ανακοίνωσαν οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Lamborghini Urus, το πρώτο Super Sport Utility Vehicle στην ιστορία της μάρκας, όπως οι ίδιοι οι Ιταλοί χαρακτηρίζουν τη νέα… υπερυψωμένη αυτή δημιουργία τους, θα αποκαλυφθεί στις 4 Δεκεμβρίου, με την παραγωγή της να ξεκινά αμέσως μετά, ούτως ώστε τα πρώτα αντίτυπά της να είναι έτοιμα προς παράδοση στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2018.

Το πολυτελές SUV της Lamborghini θα κατασκευαστεί στο πρώτο έτος παρουσίας του στις κατά τόπου αγορές σε μόλις 1.000 αντίτυπα. Ωστόσο, από το 2019 και εξής, όπως χαρακτηριστικά διαβεβαιώνουν υψηλόβαθμα στελέχη της μάρκας, στη Σαντ’ Άγκατα θα κατασκευάζονται σε ετήσια βάση 3.500 Urus, αριθμός που ισοδυναμεί με το σύνολο της περσινής παραγωγικής δυναμικής της Lamborghini.

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο CEO της εταιρείας, Stefano Deomenicali, την κίνηση στη νέα Urus θα παρέχει ένας V8 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, ο οποίος θα είναι ρυθμισμένες ειδικά για την περίσταση ώστε να αποδίδει 650 ίππους. Αργότερα, όπως αποκάλυψε ο Ιταλός μάνατζερ, η Lamborghini αναμένεται να παρουσιάσει και μια plug-in υβριδική εκδοχή του μοντέλου._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ