Η Porsche θα παρουσιάσει το υβριδικό σύστημα κίνησης των μελλοντικών 911 στο «σώμα» της τρέχουσας 911 GT2 RS. Ιδού όλες οι λεπτομέρειες.
Η Porsche θέτει τα θεμέλια για τον αναπόφευκτο – όπως όλα δείχνουν – εξηλεκτρισμό της αειθαλούς 911 παρουσιάζοντας με σημείο αναφοράς την 911 GT2 RS ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο θα καταστήσει τη συγκεκριμένη εκδοχή του μοντέλου «την πιο δυνατή 911 για χρήση σε δημόσιο δρόμο που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην ιστορία».
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η συγκεκριμένη 911 GT2 RS θα παρουσιαστεί όχι νωρίτερα από το 2026 αποδίδοντας, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, πάνω από 700 ίππους.
Αυτό θα επιτευχθεί με τη χρήση μιας υβριδικής τεχνολογίας που αναπτύχθηκε αρχικά από την Porsche για την 919 Hybrid και αναπτύχθηκε περαιτέρω για την διάδοχό της, 963 LMDh, που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Σε αντίθεση με προηγούμενες πληροφορίες ότι η 911 θα αποκτούσε ένα plug-in υβριδικό σύστημα παρόμοιο με αυτό των Cayenne και Panamera, το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης της 911 θα είναι μια mild-hybrid διάταξη με έναν ηλεκτροκινητήρα να ενισχύει πρακτικά την απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το σύστημα περιγράφεται με βάση τις πληροφορίες των Βρετανών συναδέλφων ως «ακόμη πιο προηγμένο» από αυτό που έχει δημιουργηθεί για το αγωνιστικό πρωτότυπο της κατηγορίας LMDh που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 4,6 λίτρων με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V και απόδση 630 ίππων που υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα της Bosch, που με τη σειρά του παράγει 67 ίππους.
Εν προκειμένω, η νέα Porsche 911 GT2 RS Hybrid θα διαθέτει τον γνωστό από την 911 Turbo «flat-six» κινητήρα των 3,8 λίτρων των Γερμανών σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο κιβώτιο ταχυτήτων και μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη χαμηλά πίσω από τα πίσω καθίσματα εξασφαλίζοντας μια αναλογία βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες που θα διαμορφώνεται στο 39/61.
Σύμφωνα με τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που έχει καταθέσει η Porsche το 2021, αυτό το σύστημα ψύξης χρησιμοποιεί αέρα από έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, αναιρώντας την ανάγκη για επιπλέον ανεμιστήρα.
Η μπαταρία θα είναι αυτοφορτιζόμενη και θα υποστηρίζεται από ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας πολλαπλών σταδίων. Μάλιστα, η Porsche λέγεται ότι αναπτύσσει έναν στρόβιλο μεταβλητής γεωμετρίας εντός του σωλήνα της εξάτμισης που θα συμβάλει στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διαδικασία της επιτάχυνση – ένα σύστημα της Porsche Motorsport που χρησιμοποιήθηκε ήδη από την 919 Hybrid.
Σε αντίθεση με τις επερχόμενες, αμιγώς ηλεκτρικές 718 Cayman και 718 Boxster, η νέα 911 GT2 RS θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 400V, αντί 800V, προκειμένου να εξοικονομηθεί βάρος.