Η κροατική Rimac Technology θέτει ψηλά τον πήχη ως κατασκευαστής και προμηθευτής τεχνολογιών και εξαρτημάτων που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση, αποτελώντας μάλιστα ήδη στενό συνεργάτη των Porsche, Kia, Hyundai και Aston Martin.
Το Rimac Group αποτελεί, ως γνωστόν, την εταιρεία-ομπρέλα που ενσωματώνει στους κόλπους της τη νεοσύστατη Bugatti Rimac αλλά και τη νέα, αυτόνομη εταιρεία Rimac Technology.
Με το Rimac Group να είναι ο πλειοψηφικός μέτοχος της Bugatti Rimac με μερίδιο 55% (σ.σ.: η Porsche κατέχει το υπόλοιπο 45%), η Rimac Technology, η αδελφή εταιρεία της μέχρι πρότινος γνωστής ως Rimac Automobili, συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε καίριους τομείς, άμεσα συνυφασμένους με την ηλεκτροκίνηση, όπως η εξέλιξη, η παραγωγή και η προμήθεια συστημάτων μπαταριών υψηλής απόδοσης, ηλεκτροκινητήρων, ηλεκτρονικών συστημάτων και εξαρτημάτων διεπαφής, για τα οποία είναι ήδη γνωστή η Rimac, έχοντας εδραιώσει τη φήμη της ως κορυφαίος πάροχος προηγμένων τεχνολογιών υψηλής απόδοσης.
Xρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της στην εξέλιξη της ηλεκτρικής Nevera των 1.914 ίππων, η Rimac Technology έχει συνεργασίες σήμερα με πολλούς παγκόσμιους κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Porsche, Hyundai, Kia, Automobili Pininfarina, Koenigsegg, Aston Martin, ενώ υπάρχουν πολλά επιπλέον projects που είναι ακόμα άγνωστα στο κοινό.
Για το μέλλον και με χρονικό ορίζοντα το 2024, η Rimac Technolgies «θα αυξήσει περαιτέρω την παραγωγής της με τον όγκο της τελευταίας να φτάνει τις εκατοντάδες χιλιάδες – από μικρά υβριδικά συστήματα μπαταριών, έως πλήρη πλαίσια ηλεκτρικών οχημάτων».
Όπως δηλώνει η ίδια, η Rimac Technology δεν επιβλέπεται από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, συμπεριλαμβανομένων των επενδυτών του Rimac Group, ενώ εξίσου σημαντικό για τους πελάτες της Rimac Technology είναι να διατηρούνται μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας πολλά (αν όχι όλα) από τις project που της αναθέτουν οι συνεργάτες της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Rimac Technology είναι σήμερα μια εταιρεία 1.000 ατόμων που εδρεύει στα περίχωρα του Ζάγκρεμπ. Από το 2023, το Rimac Group, συμπεριλαμβανομένης της Rimac Technology, θα έχει την έδρα του σε έναν νέο, ιδιόκτητο campus έκτασης 200.000 τ.μ. στα περίχωρα του Ζάγκρεμπ. Όντας αρκετά μεγάλο για να φιλοξενήσει πάνω από 2.500 άτομα, το campus θα ενσωματώνει κάθε πτυχή της δραστηριότητας του Rimac Group, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής της πλήρως ηλεκτρικής Nevera αλλά και εκείνη εξαρτημάτων που προορίζονται για άλλους κατασκευαστές.
Ο Mate Rimac, Διευθύνων Σύμβουλος του The Rimac Group, δήλωσε:
«Αν επιστρέψουμε στην αρχή της Rimac Automobili το 2009, το όνειρο για μένα ήταν να φτιάξω το δικό μου ηλεκτρικό υπερ-αυτοκίνητο. Με το Nevera πιστεύουμε ότι πετύχαμε αυτό το όνειρο, δημιουργώντας ένα όχημα που δεν είναι μόνο το ταχύτερο σε επιτάχυνση στον κόσμο, αλλά και άνετο, εύχρηστο και ‘γεμάτο’ με την προηγμένη τεχνολογία μας. Αλλά η Nevera δεν είναι απλώς ένα αυτόνομο project, είναι μια βιτρίνα που δείχνει τι μπορεί να κάνει η Rimac Technology χωρίς το κόστος ή τους περιορισμούς ενός κατασκευαστή μεγάλης κλίμακας. Τα e-axles, το Torque Vectoring, τα συστήματα μπαταριών, η συνδεσιμότητα, η τεχνητή νοημοσύνη και αμέτρητα άλλα ηλεκτρικά συστήματα που διαθέτει το Nevera είναι όλα δικά μας δημιουργήματα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος του Rimac Group, Mate Rimac, ηγείται τόσο στην Bugatti Rimac όσο και στην Rimac Technology. Η Bugatti και η Rimac Automobili συνεχίζουν να… πορεύονται στον εμπορικό στίβο ανά τον κόσμο ως ξεχωριστές μάρκες, λειτουργώντας ως μέρος της Bugatti Rimac, με κοινό τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης.
Διαβάστε επίσης: Φάκελος Rimac