Οι Κινέζοι επιχειρούν και στην αγορά των hypercar, με ένα άκρως εντυπωσιακό ηλεκτρικό μοντέλο της BYD, που κλέβει την παράσταση, όχι μόνο με την απόδοσή του, αλλά και την αισθητική του.
Διαθέσιμο στην κινεζική αγορά είναι πλέον το ηλεκτρικό Yangwang U9, το πρώτο supercar της BYD, -όπως το αποκαλεί η ίδια η εταιρεία-, το οποίο στοιχίζει 1.680.000 RMB που, με τη σημερινή ισοτιμία, αντιστοιχεί σε 215.000 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2024.
Υιοθετώντας τη σχεδιαστική γλώσσα «Time Gate», όπως την αποκαλεί η κατασκευάστρια εταιρεία, ενσωματώνει μια, δίχως άλλο ξεχωριστή αισθητική, με δυναμικές και αρμονικές αναλογίες, που προσδίδουν ένταση στο μοντέλο και σίγουρα αποτελούν την ταυτότητα αυτού του εντυπωσιακού δημιουργήματος.
Το μήκος του είναι 4,96 μ. με το πλάτος 2,02 μ. και το ύψος 1,29 μ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,9 μ. Το ηλεκτρικό YangWang U9, το οποίο είναι διαθέσιμο προς το παρόν μόνο στην Κίνα, αλλά αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές σύντομα, έχει τις χαρακτηριστικές γραμμές ενός supercar, με πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα που το καθιστούν πιο φουτουριστικό.
Η φωτεινή υπογραφή στο εμπρός μέρος αποτελεί την ταυτότητα του μοντέλου της πολυτελούς φίρμας της BYD, ενώ οι πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω συμπληρώνουν το παζλ ενός supercar ανάλογου διαμετρήματος. Στη δυναμική της εικόνας συμβάλουν και οι μεγάλοι τροχοί 21 ιντσών, οι οποίοι εφοδιάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero.
Η απόδοση του συστήματος, που αποτελείται από τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, φτάνει τους 1.300 ίππους και τα 1.680 Nm ροπής! Το σύστημα ελέγχει την απόδοση της δύναμης στο κάθε τροχό, έτσι ώστε να προσφέρει απόλυτο έλεγχο και ασφάλεια, παράλληλα με μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης σε πίστα.
Το Yangwang U9 έχει επιδόσεις που κόβουν την ανάσα, καθώς επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,36 δευτερόλεπτα, ενώ κάνει το 0-400 μ. σε 9,78 δλ., έχοντας μέγιστη ταχύτητα 309,19 χλμ./ώρα σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία. Ιδιαίτερη μελέτη έχει γίνει στο σύστημα διαχείρισης της θερμότητας, προκειμένου να αντέχει σε σκληρή χρήση, ενώ διαθέτει δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ισχύ 500 kW. Η μπαταρία των 80 kWh προσφέρει αυτονομία 465 χιλιομέτρων.
Η σχεδίαση του εσωτερικού παραπέμπει σε ευρωπαϊκά supercar, με την καμπίνα να «χωρίζεται» από το μεγάλο κεντρικό τούνελ. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας υπάρχει μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη 12,3 ιντσών, με όλα τα βασικά χειριστήρια.
Ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακή οθόνη 10,25 ιντσών, με το δερμάτινο τιμόνι να έχει τρεις ακτίνες. Τα καθίσματα είναι σπορ, με καλή πλευρική στήριξη και άνεση, ενώ είναι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με 14 κατευθύνσεις. Το ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας Dynaudio Evidence Series, φροντίζει για την ψυχαγωγίας των τυχερών επιβαινόντων.
Δεν έχει γίνει ακόμα επίσημα γνωστό αν θα έρθει στην Ευρώπη, καθώς προς το παρόν διατίθεται μόνο στην αγορά της Κίνας.