Το νέο Hyundai Kona Electric ξεκίνησε να κατασκευάζεται. Η παραγωγή του γίνεται σε ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια αυτοκινήτων της Ευρώπης.
Το κορεατικό μοντέλο μετρά αντίστροφα τον χρόνο για την έναρξη της εμπορικής του πορείας. Η δεύτερη γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού Hyundai Kona μπήκε στην παραγωγή, με το εργοστάσιο του Νοσόβιτσε στην Τσεχία, να αναλαμβάνει την κατασκευή.
Το Hyundai Motor Manufacturing Czech είναι ένα απο τα πιο προηγμένα και σύγχρονα εργοστάσια της Ευρώπης. Στόχος των Κορεατών είναι η κατασκευή τουλάχιστον 20.000 μονάδων του Kona Electric μέχρι το τέλος του 2023 και 50.000 τον επόμενο χρόνο.
Το Kona δεύτερης γενιάς σχεδιάστηκε με βάση την ηλεκτρική φιλοσοφία. Η Hyundai στοχεύει να πουλά μόνο αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών στην Ευρώπη έως το 2035 και το Kona δείχνει τον δρόμο γι΄αυτή την εξέλιξη.
Βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα της Hyundai, το νέο Kona Electric έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις φτάνοντας αισίως πλέον σε μήκος στα 4.355 χλστ. (+175 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχό του), ενώ είναι φαρδύτερο και ψηλότερο κατά 25 και 20 χλστ. αντίστοιχα. Διευρυμένο, κατά 60 χλστ., είναι και το μεταξόνιό του.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με τη βασική (Standard Range) να φέρει μπαταρία χωρητικότητας 48,4 kWh η οποία συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 156 ίππων. Η ισχυρότερη έκδοση Long Range με τους 218 ίππους τροφοδοτείται με μπαταρία 65,4 kWh που παρέχει αυτονομία έως 490 χλμ.
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το νέο Hyundai Kona Electric
Όλες οι εκδόσεις υποστηρίζονται από ηλεκτρικό κύκλωμα 400V. Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία, ο χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή από το 10% στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας ανέρχεται σε μόλις 41 λεπτά.