Οι γνώριμες εγκαταστάσεις της BMW στη Λειψία φιλοξενούν και επισήμως το νέο i8 Roadster.
Όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, στη γραμμή παραγωγής του συγκεκριμένου εργοστασίου μπορούν να κατασκευαστούν εξατομικευμένα αντίτυπα του γερμανικού roadster που πληρούν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των αγοραστών του. Στην ίδια μονάδα παράγεται επίσης και η ανανεωμένη εκδοχή της κλειστής έκδοσης, καθώς και τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας «i». Μάλιστα, όπως επισημαίνεται στη σχετική ενημέρωση των Βαυαρών, η ημερήσια παραγωγή των μοντέλων της σειράς «i» στη γραμμή παραγωγής της Λειψίας ανέρχεται στις 130 μονάδες.
Από το λανσάρισμά του στην αγορά το 2014, το i8 είναι το best seller μοντέλο στην κατηγορία των plug-in υβριδικών σπορ αυτοκινήτων.
Το εμπορικό ντεμπούτο των ανανεωμένων i8 Coupe καθώς και του νέου i8 Roadster στις κατά τόπους αγορές ξεκινά τον προσεχή Μάιο.
Θυμίζουμε ότι το BMW i8 Roadster εξακολουθεί να κινείται από το γνώριμο υβριδικό σύστημα των Βαυαρών, το οποίο αποτελείται από έναν 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα βενζίνης με τούρμπο, ο οποίος είναι εγκατεστημένος πίσω από την πλάτη των επιβατών, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται με τη σειρά του στον εμπρός άξονα. Έτσι και τώρα το plug-in υβριδικό ρόουντστερ της BMW είναι προσθιοκίνητο, όταν μετακινείται αποκλειστικά με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα και τετρακίνητο με την «ενεργοποίηση» και των δύο μονάδων. Σε ότι αφορά στην απόδοση, ο θερμικός κινητήρας εξακολουθεί να έχει ισχύ 231 ίππων σε συνεργασία με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς. Αύξηση ωστόσο παρατηρείται στην απόδοση του ηλεκτροκινητήρα (+12 ίπποι) που πλέον φτάνει τους 143 ίππους. Συνδυαστικά, η ισχύς διαμορφώνεται στους 374 ίππους και στα 540 Nm. Βελτιώσεις-αναβαθμίσεις έγιναν και στην μπαταρία που από τα 20 Ah «ανέβηκε» στα 34 Ah._Χ.Α.