Το VW Taigo πραγματοποιεί την επίσημη πρεμιέρα του στην Ευρώπη διευρύνοντας έτι περαιτέρω τη γκάμα των crossover μοντέλων του Γερμανού κατασκευαστή.
Το VW Taigo είναι ένα μοντέλο που διατίθεται εδώ και ένα χρόνο στη Β. Αμερική με την ονομασία Nivus. Πλέον όμως ήρθε η ώρα ώστε οι τροχοί του να πατήσουν και επίσημα στους δρόμους της Ευρώπης διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την πολυσχιδή γκάμα της VW στην κατηγορία των «μικρών» crossover μοντέλων.
Επί της ουσίας, το «ευρωπαϊκό» Taigo, το οποίο θα παράγεται στην Παμπλόνα της Ισπανίας, αποτελεί μια σπορτίφ εκδοχή του T-Cross, βασιζόμενο στο πολυφορεμένο πλέον δάπεδο MQB-A0 των Γερμανών, στο οποίο πατούν ουκ ολίγα μοντέλα του VW Group – ανάμεσα τους ασφαλώς και το νέο Polo.
Από πλευράς μεγέθους, το VW Taigo προστάσει ένα μήκος που φτάνει τα 4.266 μ., ενώ το πλάτος και το ύψος του είναι 1.757 και 1.494 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι ταυτόσημο με εκείνο των T-Cross και Polo, φτάνοντας και εδώ τα 2.566 χλστ.
Σύμφωνα με την VW, ο χώρος αποσκευών του Taigo με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση έχει χωρητικότητα 438 λίτρα.
Αν μη τι άλλο, το Taigo είναι ένα «trendy crossover», όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του, προτάσσοντας έναν σαφώς πιο σπορτίφ σχεδιασμό σε σχέση με το T-Cross. Κι αυτό χάρη σε συγκεκριμένες επιλογές, όπως η κεκλιμένη οροφή που «σβήνει» με μεγαλύτερη κλίση στην πέμπτη πόρτα, ο μεγαλύτερος σε μήκος πίσω πρόβολος και και η διαφοροποιημένη και πιο σφηνοειδής όψη στο εμπρός μέρος – εκεί όπου δεσπόζουν τα LED φώτα.
Μια καλοδεχούμενη νότα… περιπέτειας σε επίπεδο αισθητικής έρχονται να αθροίσουν στο όλο «πακέτο» τα πλαστικά πρόσθετα στους θόλους των τροχών.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι σχεδόν πανομοιότυπο με εκείνο του T-Cross και του πρόσφατα ανανεωμένου Polo. Τo στάνταρ εξοπλιστικό πακέτο του Taigo περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και μια κεντρική οθόνη αφής με το τελευταίο λογισμικό του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας «MIB3» της VW, ενώ αισθητή είναι η παρουσία των μπουτόν αφής για τον έλεγχο των λειτουργιών του κλιματισμού – όπως στην περίπτωση των Golf, Tiguan και ID.3 – και του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων (λέγε με Digital Cockpit).
Κάθε VW Taigo συνοδεύεται από μια προηγμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης στην πόλη καθώς και το σύστημα Lane Assist. Το IQ.DRIVE Travel Assist διατίθεται ως προαιρετικό στοιχείο, προσφέροντας χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης έως τα 210 χλμ./ώρα.
Οι κινητήρες του VW Taigo
Σε ότι αφορά τις μονάδες κίνησης, το αποκλειστικά βενζινοκίνητο (και προσθιοκίνητο) Taigo θα είναι διαθέσιμο με δύο μονάδες. Η μικρή δεν είναι άλλη από την 3κύλινδρη «καρδιά» του 1 λίτρου της VW, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε δύο παραλλαγές, με απόδοση 95 και 110 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας το «παρών» δίνει ο 4κύλινδρος 1.5 ΤSI, που για την περίσταση αποδίδει 150 ίππους.
Ανάλογα με την έκδοση, η VW προσφέρει δύο μηχανικά κιβώτια, με 5 ή 6 σχέσεις, και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.
Δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια: