To VW Group θα επανεξετάσει τον τρόπο διάθεσης των αυτοκινήτων του στο ευρύ κοινό έως τον Απρίλιο του 2020 προκειμένου να καταστήσει εφικτές τις online πωλήσεις, αλλά και τις over-the-air ενημερώσεις λογισμικού, κυρίως για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα του.
Το νέο «μοντέλο πωλήσεων» του VW Group θα είναι έτοιμο να εφαρμοστεί εγκαίρως για το λανσάρισμα της ηλεκτρικής οικογένειας ID που θα κάνει το εμπορικό της ντεμπούτο το 2020. Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η VW για το θέμα, αναφέρονται χαρακτηριστικά τα εξής:
«Οι online πωλήσεις θα συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη του νέου μοντέλου πωλήσεων το οποίο και θα επεκταθεί μαζικά».
Ο αλήθεια είναι πως όλα αυτά δεν αποτελούν κάτι το καινοφανές στο σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα, καθώς πρόκειται για λύσεις που ήδη εφαρμόζουν αντίπαλοι κατασκευαστές της VW. Με πρώτη και καλύτερη ασφαλώς την Tesla, η οποία ήδη προσφέρει πωλήσεις μέσω του διαδικτύου και over-the-air ενημερώσεις λογισμικού.
Για την VW, πάντως, η νέα αυτή εποχή θα ξεκινήσει και τυπικά από τον προσεχή κιόλας Νοέμβριο, όταν το επίσημο δίκτυο των αντιπροσώπων της εταιρείας (5.400 ανά τον κόσμο!) θα κληθούν υπογράψουν μία νέα σύμβαση που θα επιτρέψει στους Γερμανούς να προσφέρουν τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες τους.
«Η VW θα αναπτύξει μια κοινή πλατφόρμα στο διαδίκτυο, η οποία θα διαχειρίζεται ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς μέσω της σύναψης συμβάσεων, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης, ακόμη και για τις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων», αναφέρει στη δήλωσή του σήμερα ο Γερμανός κατασκευαστής._Χ.Α.