Το VW ID.4 ήταν το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό μοντέλο στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα, ενώ δεύτερο κατετάγη το ομογάλακτο ID.3.
Το VW ID.4 που κυκλοφόρησε πρόσφατα κατέκτησε τον Απρίλιο την Νο 1 θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, μπροστά από το ID.3. Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό SUV της VW απέσπασε 7.335 πωλήσεις, έναντι 5.735 για το ομογάλακτο «χάτς» της γερμανικής εταιρείας, ενώ τρίτο κατετάγη το Renault Zoe.
Αυτή η πρώτη φορά που ένα SUV «οδηγεί» την εμπορική κούρσα στην κατηγορία BEV στην Ευρώπη.
Οι εμπορικές επιδόσεις του VW ID.4 συνέβαλαν επίσης ώστε το VW Group να κατακτήσει το 34% της ευρωπαϊκής αγοράς στην εν λόγω κατηγορία, τον Απρίλιο. Ως αποτέλεσμα, ο γερμανικός όμιλος είχε καλύτερη απόδοση ως προς το μερίδιό του στην αγορά των BEV σε σχέση με το αυτό που απέσπασαν τα οχήματα του συγκεκριμένου είδους επί των συνολικών ταξινομήσεων (βλ. 27%).
Το VW ID.4 και οι άλλοι…
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato, που αφορούν σε 26 αγορές της Ευρώπης, το best seller μοντέλο για τον μήνα Απρίλιο ήταν το Peugeot 208 (18.387 μονάδες), ακολουθούμενο από το ομόσταβλο Peugeot 2008 (18.328) και το VW Golf (17.763). Μια ανάσα πίσω του συναντάμε το Toyota Yaris (17.365), ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το VW T-Roc (17.168).
Την πρώτη 10άδα «κλείνουν» τα Opel/Vauxhall Corsa, Renault Clio, Fiat 500, Peugeot 3008 και Citroen C3.
Στην κατηγορία των plug-in υβριδικών μοντέλων, τον περασμένο μήνα ηγέτης της αγοράς ήταν το Ford Kuga (4.171 μονάδες). Το άτυπο βάθρο συμπληρώνουν εδώ τα Volvo XC40 και Peugeot 3008.
Συνολικά τον περασμένο μήνα, η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων σημείωσε αύξηση 261% σε σύγκριση με εκείνη του Απριλίου του 2020, καταγράφοντας φέτος 1.029.008 μονάδες. Η εντυπωσιακή αυτή αύξηση αποδίδεται στο πάγωμα των πωλήσεων τον περσινό Απρίλιο ως απόρροια των περιορισμών που έθεσε η πανδημία στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato, παρά τα τεράστιο αυτό άλμα, η αγορά δεν έχει επιστρέψει ακόμα στα προ-πανδημίας επίπεδα, με τον συνολικό όγκο ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων να κυμαίνεται τον Απρίλιο του 2021 σε χαμηλότερα κατά 23% επίπεδα από εκείνα του αντίστοιχου μήνα του 2019 – με εξαίρεση τον περσινό μήνα, τον Απρίλιο του 2021 κατεγράφησαν στην Ευρώπη οι χαμηλότερες εδώ 20 χρόνια πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.
Στο σύνολο του τετραμήνου, ο συνολικός όγκος πωλήσεων στην Ευρώπη εμφανίζεται μειωμένος κατά 25% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.