top icon
Επικαιρότητα

VW Group: Προσεχώς… καθαρότερο!

Ο Όμιλο ς VW εξέδωσε σήμερα μια ανακοίνωση μέσω της οποίας γνωστοποιούνται οι βασικές τεχνολογικές κατευθύνσεις που δρομολογούνται στους κόλπους του στον τομέα των «καθαρών» αυτοκινήτων.

Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου, ο Όμιλος VW, υπό την αιγίδα του «νέου» του ΔΣ, αποφάσισε «τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής του στον τομέα της πετρελαιοκίνησης με την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη λύσεων, με εφαρμογή σε επαγγελματικά και επιβατικά οχήματα, που θα βασίζεται στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης». Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία δεσμεύεται πως σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα οι κινητήρες ντίζελ που θα κινούν μοντέλα της σε Ευρώπη και Β. Αμερική θα εφοδιάζονται με τις τεχνολογίες AdBlue και SCR (Selective Catalytic Reduction) με στόχο –τι άλλο- τον περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων και ειδικότερα των… επίμαχων, ελέω #dieselgate, οξειδίων του αζώτου (NOx). To ΔΣ της εταιρείας αποφάσισε, επίσης, την επιτάχυνση των διαδικασιών εξέλιξης της ευέλικτης πλατφόρμας MQB προκειμένου να είναι σε θέση να «δεχτεί» υβριδικά συστήματα κίνησης που θα εξασφαλίζουν αυτονομία κίνησης άνω των 300 χλμ., αλλά και την παρουσίαση… ήπιων εκδοχών τους, που θα μπορούν να συνδυαστούν με κινητήρες που χρησιμοποιούν όλους τους τύπους καυσίμου (βενζίνη, ντίζελ και CNG). Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί σκοπεύουν να αναπτύξουν και ένα «αυτόνομο» ηλεκτρικό σύστημα-πασπαρτού, που θα είναι σε θέση να εξασφαλίσει αυτονομία, ανάλογα με την περίπτωση, από 250 έως και 500 χλμ.

Στο ίδιο μήκος κύματος, η εταιρεία ανακοίνωσε την οικολογική… στροφή του νέου Phaeton, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η ναυαρχίδα της μητρικής εταιρείας του γερμανικού Ομίλου, η οποία δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2020, θα υιοθετεί το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του επερχόμενου Q6 e-tron, μια… ιδέα του οποίου πήραμε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο μήνα (βλ. Audi e-tron Concept).

Στην ίδια ανακοίνωση, τέλος, οι ιθύνοντες της VW προανήγγειλαν τη μείωση των δαπανών του Ομίλου όσον αφορά στην εξέλιξη νέων μοντέλων κατά 1 δις ευρώ ανά έτος._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ