Η Volvo Cars χρησιμοποιεί βιοαέριο για να δημιουργήσει το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο εργοστάσιο, απαλλαγμένο από τον άνθρακα, στο Τάιτσου της Κίνας.
Το εργοστάσιό της Volvo Cars στο Taizhou της Κίνας έκανε μετάβαση σε λειτουργία με βιοαέριο και αποτελεί πλέον την πρώτη της μονάδα παραγωγής στην Κίνα, που επιτυγχάνει κλιματική ουδετερότητα. Η μετάβαση του εργοστασίου από το φυσικό αέριο στο βιοαέριο θα αποφέρει μείωση άνω των 7.000 τόνων CO2 ετησίως. Παρά το ότι η ενέργεια που χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο του Taizhou αποτελεί ένα μικρό ποσοστό των συνολικών εκπομπών ύψους 43 εκατομμυρίων τόνων, που εμπίπτουν στα πεδία εφαρμογής 1-3 (Scope 1-3), η εξασφάλιση κλιματικά ουδέτερης ενέργειας για τη μονάδα του Taizhou είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη του στόχου για κλιματικά ουδέτερη παραγωγή έως το 2025 και για μείωση των εκπομπών σε όλες τις δραστηριότητές μας παγκοσμίως. Αυτή η φιλοδοξία αποτελεί επίσης τμήμα του ευρύτερου στόχου να επιτευχθούν μηδενικές καθαρές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου ως το 2040.
Όπως συμβαίνει με όλα τα εργοστάσια της Volvo ανά τον κόσμο, η μονάδα του Taizhou χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρική ενέργεια από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ). Αυτή η πρόσφατη εξέλιξη διασφαλίζει ότι το εργοστάσιο αποκτά επίσης κλιματικά ουδέτερη θέρμανση. Πρόκειται για το δεύτερο εργοστάσιο αυτοκινήτων μας στον κόσμο που γίνεται κλιματικά ουδέτερο, μετά τις εγκαταστάσεις στην Τορσλάντα, στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας.
«Αναλαμβάνουμε δράση γρήγορα, όταν η βιώσιμη, κλιματικά ουδέτερη ενέργεια γίνεται διαθέσιμη», λέει ο Javier Varela (Χαβιέ Βαρέλα), Γενικός Διευθυντής Λειτουργιών και Αναπληρωτής CEO της Volvo Cars. «Η μετάβαση του εργοστασίου μας στο Taizhou σε βιοαέριο καταδεικνύει το πώς κάθε μία από τις εγκαταστάσεις παραγωγής μας σε όλο τον κόσμο αναπτύσσει το δικό της κλιματικά ουδέτερο ενεργειακό μίγμα, με βάση το τι είναι διαθέσιμο στην περιοχή της».
Η προμήθεια ενέργειας στο εργοστάσιο του Taizhou αφορά ηλεκτρισμό και θέρμανση. Περίπου το 40% της ηλεκτρικής ενέργειας καλύπτεται από εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά πάνελ – ποσοστό που θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Το 60% που απομένει προέρχεται από το δίκτυο και αφορά επίσης κλιματικά ουδέτερη ηλεκτρική ενέργεια από τον ήλιο. Μετά την πρόσφατη εξέλιξη, οι ανάγκες θέρμανσης καλύπτονται με τη χρήση κλιματικά ουδέτερου βιοαερίου. Η Volvo προχώρησε πρόσφατα στην επέκταση της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα με νέους φιλόδοξους στόχους για τα επόμενα χρόνια. Ο επόμενος στόχος μας για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2040 βασίζεται στην προηγούμενη φιλοδοξία μας να είμαστε κλιματικά ουδέτεροι έως το 2040. Ξεκαθαρίζει ότι πρώτη μας προτεραιότητα είναι η μείωση των πραγματικών εκπομπών, προτού στραφούμε στην αφαίρεση άνθρακα για να μετριάσουμε οποιεσδήποτε αναπόφευκτες εκπομπές. Ταυτόχρονα, παρακινούμε τους προμηθευτές μας να κάνουν το ίδιο.
Από την ανακοίνωση της πρώτης στρατηγικής μας για την βιωσιμότητα, το 2019, έχουμε κάνει αξιόλογη πρόοδο προς την επίτευξη των στόχων που προβλέπει η δράση μας για το κλίμα. Επιπλέον της μείωσης των εκπομπών από τις συνολικές μας δραστηριότητες μέσω χρήσης κλιματικά ουδέτερης ενέργειας σε ποσοστό 74%, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη των συνολικών στόχων μας για το CO2.