Η Volvo ανταποκρίνεται στην ισχυρή ζήτηση για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό EX30 και αποφασίζει να επεκτείνει την παραγωγική της ικανότητα, ξεκινώντας την κατασκευή του στο εργοστάσιο της Γάνδης στο Βέλγιο, από το 2025.
Το Volvo EX30 αποκαλύφθηκε νωρίτερα εντός του έτους γνωρίζοντας θερμή υποδοχή διεθνώς. Η παραγωγή του ξεκίνησε νωρίτερα εντός του φθινοπώρου στην Τζιαντζακoύ της Κίνας και τα πρώτα αυτοκίνητα προγραμματίζεται να παραδοθούν στους πελάτες μέσα στο έτος. Η απόφαση για την κατασκευή του EX30 και στη Γάνδη ενισχύει την παραγωγική ικανότητα ενόψει της αναμενόμενης ζήτησης για το μοντέλο στην Ευρώπη, καθώς και για εξαγωγές διεθνώς, και αντανακλά τη φιλοδοξία της Volvo να κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της εκεί που μπορεί να τα πουλά περισσότερο.
Η απόφαση προσθέτει επίσης ευελιξία παραγωγής για αυτό που η εταιρεία αναμένει να είναι ένα από τα καλύτερα μοντέλα της σε πωλήσεις στα επόμενα χρόνια. Η Volvo έχει δοκιμάσει ήδη αυτή την προσέγγιση με επιτυχία, κατασκευάζοντας τα κορυφαία σε πωλήσεις SUV της, XC60 και XC40, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Κίνα.
Η Volvo διαθέτει ένα από τα πιο φιλόδοξα σχέδια για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στον κλάδο του αυτοκινήτου και προγραμματίζει να πουλά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030. Στόχος της εταιρείας είναι ήδη μέχρι τα μέσα της δεκαετίας οι μισές από τις πωλήσεις της παγκοσμίως να προέρχονται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το EX30 έχει ζωτικό ρόλο σε αυτό τον σχεδιασμό, καθώς η Volvo προσδοκά από αυτό να συνεισφέρει σημαντικά στις επιδιώξεις της για την ανάπτυξη και την κερδοφορία. Αυτό καθιστά το EX30 ορόσημο για τον εν εξελίξει στρατηγικό μετασχηματισμό της εταιρείας.
Παίρνοντας θέση δίπλα στα XC40 και C40 στη γραμμή παραγωγής της Γάνδης, το EX30 γίνεται το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Volvo που θα παράγεται στην Ευρώπη. Η κίνηση ισχυροποιεί την ικανότητα παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo στην περιοχή και υπογραμμίζει τον σημαντικό ρόλο του εργοστασίου της Γάνδης στη στρατηγική της εταιρείας για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.