Το 2023 η Toyota έκανε νέο ρεκόρ πωλήσεων αλλά από αυτά μόνο το 0,92% ήταν ηλεκτρικά.
Η χρονιά που πέρασε ήταν μια ακόμα εξαιρετική για την Toyota σε επίπεδο πωλήσεων, καθώς βρέθηκε στην πρώτη θέση, σημειώνοντας μάλιστα νέο ρεκόρ. Φαίνεται ότι παρά τις επικρίσεις που έχει δεχθεί για τη στρατηγική της, που τη θέλει να μπαίνει καθυστερημένα στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν ήταν κάτι που την επηρέασε αρνητικά.
Βρέθηκε για μια ακόμα χρονιά, τέταρτη συνεχόμενη στην κορυφή του κόσμου, όσον αφορά τις παγκόσμιες πωλήσεις, με την Toyota και τις θυγατρικές εταιρείες της να φτάνουν σε αριθμό τα 11.233.039 αυτοκίνητα. Από αυτά, μόνο τα 104.018 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά.
Δείτε επίσης: Toyota – Πολυδιάστατη στρατηγική για το μέλλον
Αναλογικά, η αύξηση που σημείωσαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων είναι τεράστια σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, φτάνοντας το 352,2%. Ωστόσο, στην πράξη ο απόλυτος αριθμός πωλήσεων είναι χαμηλός,, καθώς αντιπροσωπεύει μόλις το 0,926% των συνολικών πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρείας.
Δείτε επίσης: Το Triple Crown έκανε η Toyota στην Ελλάδα
Η Toyota φυσικά θα συνεχίσει πάνω στη φιλοσοφία «Beyond Zero» (bZ), εξελίσσοντας και παρουσιάζοντας νέα ηλεκτρικά μοντέλα στο άμεσο μέλλον. Ακόμα και έτσι όμως η ιαπωνική εταιρεία, όπως πρόσφατα δήλωσε ο Akio Toyoda, εκτιμά ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα πωλούνται -στο απόγειο της ηλεκτροκίνησης- από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες θα αντιπροσωπεύουν το 30% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων.
Δείτε επίσης: H Toyota επιμένει στη συνέχιση της εξέλιξης των κινητήρων εσωτερικής καύσης
Η Toyota πιστεύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς όπως υποστηρίζει αυτοί μπορούν να δώσουν λύσεις στον… πόλεμο για τη μείωση των εκπομπών CO2. Πέρα από τα υβριδικά μοντέλα βενζίνης, το υδρογόνο είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τους Ιάπωνες. Σε εξέλιξη είναι μοντέλα όπως το Hilux υδρογόνου, όπως επίσης και GR Yaris και GR Corolla με υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων που χρησιμοποιεί για καύσιμο υδρογόνο.