To VW Group πρόκειται να καταργήσει το 60% των μοντέλων του που κινούνται κινητήρα εσωτερικής καύσης σε χρονικό ορίζοντα 8 ετών. Ιδού το γιατί.
To VW Group σκοπεύει να καταργήσει το 60% των μοντέλων του που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής μέχρι το τέλος της δεκαετίας ενώ ταυτόχρονα ο γερμανικός όμιλος προσανατολίζεται στην πώληση λιγότερων αυτοκινήτων συνολικά για να επικεντρωθεί στην παραγωγή πιο κερδοφόρων και premium οχημάτων, δήλωσε στους Financial Times ο επικεφαλής του VW Group, Arno Antlitz.
«Ο βασικός στόχος δεν είναι η ανάπτυξη (των πωλήσεων)», είπε ο Arno Antlitz. «Είμαστε (περισσότερο επικεντρωμένοι) στην ποιότητα και στα περιθώρια κέρδους, παρά στον όγκο και το μερίδιο αγοράς».
Ο Arno Antlitz είπε ότι η VW θα μειώσει τη γκάμα των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της, που απαρτίζεται σήμερα από τουλάχιστον 100 μοντέλα σε όλες της μάρκες, τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλε αγορές, τα επόμενα οκτώ χρόνια.
Μάλιστα, οι Finacial Times ανέφεραν το σχετικό ρεπορτάζ ότι η νέα στρατηγική της VW αποτελεί ένα ακόμα σημάδι των βαθιών αλλαγών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο οποίος για δεκαετίες προσπάθησε να αυξήσει τα κέρδη του πουλώντας όλο και περισσότερα αυτοκίνητα κάθε χρόνο, ακόμα κι αν αυτό απαιτούσε την υιοθέτηση μιας εμπορικής στρατηγικής βασισμένης σε μεγάλες εκπτώσεις στη λιανική.
Σε αυτό το «μήκος κύματος», ο πρώην CEO του VW Group, Martin Winterkorn, ο οποίος παραιτήθηκε μετά το ξέσπασμα του διαβόητου σκανδάλου dieselgate, είχε θέσει ως στόχο του να ξεπεράσει σε πωλήσεις την Toyota και τη General Motors προκειμένου ο όμιλος να καταστεί πρωταθλητής στις παγκόσμιες πωλήσεις. Πλέον, όμως, η στόχευση όσον αφορά τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία δεν φαίνεται να ταυτίζεται με τον υψηλό όγκο πωλήσεων, αλλά με τη διάθεση λιγότερου αριθμού οχημάτων με υψηλότερο όμως περιθώριο κέρδους ανά μονάδα…