Αλλαγή στρατηγικής από τη smart, η οποία φαίνεται ότι θα πάει λίγο πιο πίσω τα ηλεκτρικά της πλάνα, παρουσιάζοντας και μια έκδοση PHEV για το μεγάλο #5.
Η νέα εποχή της smart ξεκίνησε με την παρουσίαση μοντέλων που θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικό χαρακτήρα. Τα #1 και #3 έκαναν την αρχή και ακολουθεί το μεγάλο #5, το οποίο όμως φαίνεται ότι θα ακολουθήσει μια λίγο διαφορετική πορεία.
Δείτε επίσης: smart #5: Το μεγαλύτερο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας
Θα διατίθεται με κινητήρα βενζίνης σε plug-in hybrid εκδοχή, η οποία αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ενσωματωθεί στη γκάμα του μοντέλου και δίπλα στις ηλεκτρικές εκδόσεις, λίγο αργότερα.
Έτσι, η smart, η οποία είναι κοινοπραξία των Mercedes-Benz και Geely, αλλάζει στρατηγική και από αμιγώς ηλεκτρική εταιρεία, θα έχει και υβριδικές εκδόσεις βενζίνης. Μια αναγκαία προσαρμογή, προκειμένου να μην ζημιωθεί σε πωλήσεις.
Το plug-in hybrid smart #5 αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2026. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το σύστημα που θα χρησιμοποιεί, αλλά δεν είναι απίθανο να δούμε την υιοθέτηση κάποιου συνόλου από μοντέλο του Ομίλου.
Δείτε επίσης: Συγκρίνουμε: smart #3 – MINI Countryman SE ALL4 – Volvo EX30
Είναι πιθανό ο turbo κινητήρας βενζίνης να αποδίδει 111 ίππους και 218 ίππους συνδυαστικής ισχύος, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 19,1 kWh.