Το Seat Leon αποκτά μια φρέσκια φουρνιά κινητήριων συνόλων από το πλούσιο ράφι του VW Group αλλά και αναβαθμίσεις ουσίας στο εσωτερικό του.
Το Leon παραμένει στον πυρήνα της μάρκας Seat κουβαλώντας στην πλάτη του το βάρος εκπροσώπησης της ισπανικής εταιρείας στη μικρομεσαία κατηγορία.
Για την… ελάφρυνση αυτού του βάρους αλλά και την ενίσχυση, ταυτόχρονα, της δημοτικότητάς του στις κατά τόπου αγορές, το Seat Leon αποκτά τώρα μια σειρά νέων κινητήριων συνόλων, τα οποία συνοδεύονται από αναβαθμίσεις ουσίας στο εσωτερικό του.
Πιο συγκεκριμένα, το Leon προσφέρεται τώρα αποκλειστικά με 4κύλινδρους κινητήρες, και μάλιστα κάθε μορφής, καθώς στη γκάμα του περιλαμβάνονται plug-in υβριδικές, πετρελαιοκίνητες και αμιγώς βενζινοκίνητες παραλλαγές.
Το σημείο «εισόδου» σηματοδοτείται πλέον από τον κινητήρα 1.5 TSI (σ.σ.: παλαιότερα, την αυλαία άνοιγε ο 3κύλινδρος 1.0 TSI), ο οποίος αποδίδει 115 ίππους (+5 ίπποι) και 220 Nm ροπής (+20 Nm), συνδυαζόμενος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι εκπομπές CO2 είναι 120-132 g/χλμ. ενώ η μέση κατανάλωσή του ανέρχεται σε 5,3-5,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.
Διατίθεται επίσης με δύο ήπια υβριδικές επιλογές (eTSI), με κινητήρα 1,5 λίτρων και 115 ή 150 ίππους, αποκλειστικά σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, ενώ στη… θέση του παραμένει και 2λιτρος ντίζελ των 150 ίππων με τα διακριτικά TDi.
Την ίδια στιγμή, μια νέα γενιά κινητήρων eHybrid είναι πλέον διαθέσιμη, η οποία αποδίδει 204 ίππους και 350 Nm. Αυτή η παραλλαγή συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 1,5 TSI των 150 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW και μια επαναφορτιζόμενη από εξωτερική πηγή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 19,7 kWh. Ο συνδυασμός αυτός επιτρέπει στο Seat Leon να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χλμ. Η μπαταρία αυτή μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση AC με ισχύ 11 kW ή DC έως και 50 kW.
Από εκεί και πέρα, για πρώτη φορά, το Leon «υποδέχεται» τους νέους LED matrix προβολείς στην έκδοση hatchback.
Στο εσωτερικό σημείο αναφοράς είναι η ψηφιοποίηση με μια νέα και βελτιωμένη διεπαφή ανθρώπου-μηχανής (HMI), που έχει υιοθετηθεί στο ψηφιακό κόκπιτ των 10,25 ιντσών που απαντάται πίσω από το τιμόνι καθώς και στο μεγαλύτερο (10,4 ίντσες) σύστημα infotainment, το οποίο είναι στάνταρ σε σχέση με το παλαιότερο των 8,25 ιντσών. Προαιρετικά, διατίθεται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τελευταίου με διαγώνιο 12,9 ίντσες. Επίσης, το «φρεσκαρισμένο’ Leon προσφέρει πλέον δυνατότητα ασύρματης φόρτισης με ισχύ έως και 15 W.
Όπως ανακοίνωσε η Seat, το ανανεωμένο Leon θα ξεκινήσει να παράγεται στις γνώριμες εγκαταστάσεις της μάρκας στο Martorell, λίγο έξω από την Βαρκελώνη, μέσα στον μήνα που διανύουμε.