Αυτοκίνητα με τελική ταχύτητα μικρότερη των 130 χλμ./ώρα δεν θα επιτρέπονται πλέον στο Nurburgring, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η διαφορά μεταξύ των πιο αργών και των πιο γρήγορων οχημάτων στην πίστα.
Οι ιδιοκτήτες του Nurburgring απαγόρευσαν σε αυτοκίνητα που δεν μπορούν να φτάσουν τα 130 χλμ./ώρα να κινούνται στην πίστα κατά τη διάρκεια των πιο δημοφιλών εκδηλώσεων, που είναι ανοιχτές στο κοινό. Τα οχήματα που εισέρχονται στην κλασική διαδρομή μήκους 20 χιλιομέτρων, πρέπει πλέον να είναι σε θέση να επιτύχουν τελική ταχύτητα τουλάχιστον 130 χλμ./ώρα.
Ο νέος κανόνας κυκλοφορίας στο Νurburgring θα επηρεάσει τους τουρίστες που μεταφέρονται στην πίστα με λεωφορεία κατά τη διάρκεια των ανοικτών εκδηλώσεων, με δεδομένο ότι αυτά περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 100 χλμ./ώρα στη Γερμανία και σπάνια περνούν τα 70 μέσα στην πίστα. Οι δυσκολίες αυξάνονται και από το γεγονός ότι δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στην πίστα, με αποτέλεσμα μεγάλο εύρος οδηγών με διαφορετικά επίπεδα ικανοτήτων να την μοιράζονται την ίδια στιγμή.
Σύμφωνα με το Road and Track, το πιο πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα στο Nurburgring συνέβη κατά τη διάρκεια μιας ανοιχτής εκδήλωσης το 2021, όταν ένα Mazda MX-5 συγκρούστηκε με ένα φορτηγό περισυλλογής, ενώ τουλάχιστον 10 άλλα αυτοκίνητα εμπλέκονταν επίσης στη σύγκρουση.
Νωρίτερα φέτος, οι ιδιοκτήτες του Nurburgring ανακοίνωσαν ότι η πίστα θα υποβληθεί σε αναβάθμιση της ασφάλειας κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο ετών, συμπεριλαμβανομένης μιας επένδυσης σχεδόν 11 εκατομμυρίων ευρώ για την εγκατάσταση καμερών υψηλής ευκρίνειας και φωτεινών πλαισίων LED ελεγχόμενων από τεχνητή νοημοσύνη. Το νέο σύστημα (που αναπτύχθηκε από την ιαπωνική εταιρεία Fujitsu) μπορεί να ανιχνεύει κινδύνους, ατυχήματα και άλλα απρόοπτα γεγονότα στην πίστα, ενεργοποιώντας τα φωτεινά πάνελ LED, ώστε να εμφανίζουν τα κατάλληλα χρώματα για να προειδοποιούν τους οδηγούς για τους κινδύνους που ελλοχεύουν μπροστά τους.