Η νεοσύστατη Nilu27 μπαίνει με το νέο Nilu στο άτυπο κλαμπ των κατασκευαστών που θέλουν να ταράξουν τα νερά στην κατηγορία των hypercars.
Η Nilu27 είναι μια νεοσύστατη εταιρεία με μηδενική… συγκομιδή μοντέλων έως τώρα, την οποία ίδρυσε ο πρώην σχεδιαστής της Koenigsegg Sasha Selipanov, ο οποίος φιλοτέχνησε στο παρελθόν μοντέλα του Σουηδού κατασκευαστή όπως η Gemera και η CC850.
Το καθ’ όλα εντυπωσιακό Nilu27 χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν V12 κινητήρα με φυσική αναπνοή και χωρητικότητα 6,5 λίτρων που έχει σχεδιάσει η εταιρεία Hartley Engines.
Ο εν λόγω κινητήρας φέρεται να αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους (σ.σ.: το όριο περιστροφής φτάνει τις 11.000 σ.α.λ.) και έχει περιεχόμενη γωνία 80 μοιρών. Σε αντίθεση με τους περισσότερους κινητήρες, οι οποίοι διαθέτουν τις εισαγωγές στο εσωτερικό του V και τις εξαγωγές στο εξωτερικό τμήμα του, οι πεταλούδες γκαζιού βρίσκονται στην εξωτερική μεριά με την Inconel εξάτμιση «12 σε 1» να εξέρχεται από το πάνω μέρος σε διαμόρφωση «hot V». Οι εξαγωγές καταλήγουν σε τρεις μεγάλες απολήξεις στο πίσω μέρος που αντλούν έμπνευση από τα… διαστημικά λεωφορεία.
Αυτή η μονάδα συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων της CIMA εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω από 3 δλ. και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 400 χλμ./ώρα.
Η Nilu27 δεν έχει ακόμη αποκαλύψει λεπτομέρειες για το πλαίσιο του νέου hypercar. Ωστόσο αποκάλυψε ότι το βάρος του δεν υπερβαίνει τα 1.200 κιλά, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από αμορτισέρ τύπου pushrod και διπλά ψαλίδια. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα ειδικά σχεδιασμένο σετ τροχών με ζάντες με κεντρικό μπουλόνι οι οποίες παράγονται από την ιταλική εταιρεία AppTech – και συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R.
Αυτό που δεν θα βρείτε στην καμπίνα του Nilu είναι τα… πολλά κουμπιά. Απόντα είναι και τα γνώριμα drive modes που συναντώνται σε όλα τα υπόλοιπα hypercar της αγοράς. Η μόνη οθόνη που θα βρείτε στο εσωτερικό είναι ενσωματωμένη στον καθρέφτη οπισθοπορείας για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω. Τα καθίσματα είναι σταθερά, ενώ τα πεντάλ, το προσκέφαλο και οι καθρέφτες στις πόρτες ρυθμίζονται χειροκίνητα μέσω μοχλών και διακοπτών. Όλα αυτά ασφαλώς και έχουν σκοπό να δημιουργήσουν μια όσο το δυνατόν πιο αναλογική εμπειρία οδήγησης.
Η Nilu27 δήλωσε ότι το Nilu θα κατασκευαστεί αρχικά σε 15 αντίτυπα που θα προορίζονται για χρήση σε πίστα. Αμέσως θα παραχθούν όχι περισσότερα από 54 Nilu που θα μπορούν να κυκλοφορήσουν νόμιμο και σε δημόσιο δρόμο.