O 2λιτρος κινητήρας του Golf GTI βρίσκει τη θέση του κάτω από το καπό της έκδοσης RS του νέου Skoda Kodiaq.
Η έκδοση RS του νέου Skoda Kodiaq τροφοδοτείται από τον 2λιτρο κινητήρα TSI EVO που γνωρίσαμε στο νέο VW Golf GTI αποδίδοντας για την περίσταση της κορυφαίας έκδοσης του τσέχικου SUV όχι λιγότερους από 265 ίππους και 400 Nm ροπής.
Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,3 δλ. και τελική ταχύτητα 231 χλμ./ώρα.
Χάρη στο σύστημα προσαρμοζόμενου πλαισίου DCC+ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη δυνατότητα να παραμετροποιήσει την απόδοση του νέου Kodiaq RS επιλέγοντας ένα από τα προγράμματα Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow ή Off-Road. Ανάμεσα στα στοιχεία που μπορεί να… μεταλλαχτούν είναι και η ανάρτηση, μιας και το τσέχικο SUV εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Το νέο Skoda Kodiaq RS ξεχωρίζει οπτικά από τις απλές εκδόσεις της σειράς χάρη στην πιο επιθετική σχεδίαση των προφυλακτήρων, την μεγαλύτερη μάσκα, καθώς και από τις ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν η στάνταρ οθόνη αφής των 13 ιντσών του συστήματος infotainment και η «10άρα» εμπρός από τον οδηγό, καθώς και τα πιο «ενισχυμένα» εμπρός καθίσματα. Τα τιμόνι της Skoda με τις τρεις ακτίνες και τα αλουμινένια πεντάλ αποτελούν δύο ακόμα στοιχεία που έρχονται να τονίσουν τον σπορ χαρακτήρα της κατασκευής.