X
Κόσμος

To νέο Polestar 2 τα αλλάζει όλα

Νέοι ηλεκτροκινητήρες, κίνηση στους πίσω τροχούς για τη βασική έκδοση, περισσότερη αυτονομία αλλά και φρέσκο ντιζάιν. Με άλλα λόγια, νέο Polestar 2.

Το Polestar 2, το σουηδικό fastback της Polestar, γυρίζει σήμερα μια νέα σελίδα στο σύντομο ομολογουμένως βίο του στην αρένα τον ηλεκτρικών αυτοκινήτων που είχε ως αφετηρία το 2019, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φόρα.

Σήμερα, και με περισσότερες από 100.000… αθόρυβες πωλήσεις, το Polestar 2 ανανεώνεται αισθητικά ενώ ταυτόχρονα αποκτά νέους ηλεκτροκινητήρες και βελτιωμένη μπαταρία, ενώ διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στην αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης της βασικής έκδοσης. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

Σχεδιαστικά, το σημείο αναφοράς είναι η νέα εμπρός όψη του Polestar 2, την οποία ο Σουηδός κατασκευαστής έχει βαφτίσει με την χαρακτηριστική ονομασία SmartZone. Και όχι άδικα, μιας και πίσω από την κλειστή μάσκα φιλοξενούνται πάνω από 20 αισθητήρες, άμεσα συνδεδεμένες με την ασφάλεια και τα συστήματα υποστήριξης οδήγησης με τα οποία εξοπλίζεται.

Το Polestar 2 με νέους ηλεκτροκινητήρες

Οι ηλεκτροκινητήρες επόμενης γενιάς τοποθετούνται σε όλες τις εκδόσεις του νέου Polestar 2, προσφέροντας σημαντικές αναβαθμίσεις σε αποδοτικότητα και επιδόσεις. Οι παραλλαγές του μοντέλου με έναν κινητήρα είναι πλέον πισωκίνητες, αντλώντας ισχύ από έναν νέο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη και μετατροπέα καρβιδίου του πυριτίου.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 220 kW (από 170 kW) και είναι βελτιστοποιημένος για μέγιστη απόδοση και υψηλή ροπή (490 Nm, από 330 Nm) για περαιτέρω αύξηση της δυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου. Ενδεικτικά, το σπρντ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στο νέο Polestar RWD σε χρόνο μικρότερο κατά 1,2 δευτερόλεπτα, ήτοι στα 6,2 δευτερόλεπτα.

Η έκδοση Dual Motor του νέου Polestar 2 έχει τώρα μια… οπισθοβαρή κατανομή της ισχύος με στόχο τη βελτίωση της οδηγικής απόλαυσης, όπως επικαλείται η Polestar. Έτσι, ο νέος πίσω κινητήρας είναι η κύρια πηγή κίνησης, που υποστηρίζεται στον εμπρός άξονα από έναν νέο, ασύγχρονο κινητήρα. Η συνολική ισχύ του συστήματος κίνησης είναι πλέον 310 kW, με τη ροπή να φτάνει στα 740 Nm (από 300 kW και 660 Nm που ήταν πριν).

Σύμφωνα με την Polestar, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στο τετρακίνητο Polestar 2 σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα. Επιπρόσθετα, η Polestar προσφέρει προαιρετικά το πακέτο Performance Pack, που αυξάνει τη συνολική απόδοση στα 350 kW μειώνοντας τον χρόνο για το «0-100» στα 4,2 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε επίσης: Η ηλεκτροκίνηση φέρνει το τέλος των προσθιοκίνητων

Νέο Polestar 2 και με αναβαθμισμένη μπαταρία

Στις περισσότερες αγορές όλες οι εκδόσεις του νέου Polestar 2 θα διαθέτουν αναβαθμισμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου, με θετικό αντίκτυπο στην αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης. Οι εκδόσεις Long Range διαθέτουν πλέον μπαταρία 82 kWh που φέρουν την υπογραφή της κινεζικής CATL, ενώ οι Standard Range έναν συσσωρευτή 69 kWh που τώρα παρέχεται από την LG Chem.

Οι ως άνω μπαταρίες, σε συνδυασμό με επιμέρους αναβαθμίσεις στο ηλεκτρικό κύκλωμα, επιτρέπουν τώρα στο Polestar 2 ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης έως και 205 kW για τις εκδόσεις Long Range και 135 kW για τις Standard Range.

Η έκδοση Standard Range Single Μotor έχει πλέον αυτονομία έως και 518 χλμ. (+40 χλμ.) και η έκδοση Long Ρange Single Motor μπορεί τώρα να ταξιδέψει με μια φόρτιση για έως και 635 χλμ. (+84 χλμ.) – όλες οι τιμές είναι υπολογισμένες με βάση το πρότυπο WLTP.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!