X
Κόσμος

Το νέο λογότυπο της Citroen

Η Citroen εισάγει ένα νέο λογότυπο, και μια νέα εταιρική ταυτότητα, σηματοδοτώντας τη στροφή της στην ηλεκτροκίνηση.

Η Citroen έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου της λογοτύπου, που αποτελεί την 10η διαφορετική παραλλαγή του μέσα στα 103 χρόνια της ιστορίας της μάρκας.

Σχεδιαστικά, τα νέο logo ερμηνεύει εκ νέου το αρχικό λογότυπο που υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από τον ιδρυτή της μάρκας, Andre Citroen.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει τα εργοστάσιο, «το κομψό νέο έμβλημα σηματοδοτεί τη μετάβαση και την εξέλιξη της μάρκας, και θα κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη Σεπτεμβρίου σε ένα νέο πρωτότυπο».

Στη συνέχεια, οι ποικίλες εκδόσεις του θα κάνουν σταδιακά την εμφάνισή τους σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής και πρωτότυπα οχήματα της Citroen, αρχής γενομένης από τα μέσα του 2023.

Το αναθεωρημένο λογότυπο με το κατακόρυφο οβάλ πλαίσιο που φιλοξενεί τα διπλά γαλόνια, ή αλλιως τα «deux chevrons», σχεδιάστηκε από την ομάδα της Citroen με τη βοήθεια του Stellantis Design Studio.

Η Citroen δηλώνει επίσης ότι η απόχρωση Monte Carlo Blue, η οποία είναι εμπνευσμένη από εμβληματικά αυτοκίνητα όπως το 2CV και το DS, θα επιστρέψει όχι μόνο ως βαφή αμαξώματος αλλά και ως μέρος της ταυτότητας της μάρκας όσον αφορά ις εταιρικές και λιανικές πωλήσεις. Επιπλέον, το Infa-Red θα αντικαταστήσει την τρέχουσα κόκκινη απόχρωση τόσο στις ψηφιακές όσο και στις έντυπες εφαρμογές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!