Η δεύτερη γενιά του Kia Niro πραγματοποίησε σήμερα το ντεμπούτο της διαθέτοντας νέα σχεδίαση και δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα νέο Kia Niro, που σήμερα γυρίζει τη δεύτερη κατά σελίδα στην ιστορία του, αποτελεί ένα ακόμα απτό δείγμα γραφής της μάρκας για τη δημιουργία μιας γκάμας μοντέλων με βιώσιμα χαρακτηριστικά.
Σχεδιαστικά, το νέο Kia Niro ακολουθεί τη φιλοσοφία Opposites United της εταιρείας, αντλώντας συγχρόνως πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο HabaΝiro του 2019. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι ο SUV χαρακτήρας – σε αντίθεση με το τρέχον Niro που θυμίζει κάτι από crossover και station wagon – αλλά και η ιδιαίτερη «υπογραφή» στο εμπρός μέρος.
Άξια αναφοράς είναι επίσης η στενή μάσκα, με τη χαρακτηριστική φωτεινή μπάρα που απαντάται στο τελείωμα του καπό, καθώς φυσικά και τα LED φώτα σε σχήμα που παραπέμπει στο γράμμα U. Στο πλάι αίσθηση προκαλεί η αισθητική της τρίτης κολώνας, με το σκουρόχρωμο για την περίσταση χρωματισμό, ενώ πίσω τα κάθετα φωτιστικά σώματα, επιλογή που συμβάλλει, σύμφωνα με την Kia, στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Σε αντίθεση με το νέο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο EV6, το νέο Niro δεν βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Motor Group που προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα.
Στο εσωτερικό οι δημιουργοί του αυτοκινήτου έδωσαν έμφαση στο ντιζάιν αλλά και στη βιωσιμότητα. Με αρκετές παραπομπές στο EV6 σε επίπεδο αισθητικής, το νέο Kia Niro χρησιμοποιεί περιβαλλοντικά «ευαίσθητα» υλικά, όπως είναι για παράδειγμα το Bio PU με Tencel από φύλλα ευκαλύπτου που κοσμεί τα καθίσματα και το χρώμα BTX στα πάνελ των θυρών.
Παρ’ ότι η Kia δεν αποκαλύπτει στοιχεία που να αφορούν τις κινητήριες μονάδες, σχεδόν βέβαιο είναι ότι το νέο Niro θα υιοθετεί την φιλοσοφία του προκατόχου πραγματοποιώντας μια… καριέρα με υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, καθώς φυσικά και με μία ηλεκτρική. Εν προκειμένω, πιθανή θεωρείαι η κατάργηση της έκδοσης με τη «μικρή» μπαταρία των 39 kWh, με τη «μεγάλη» των 62 kWh να αποτελεί, κατά πάσα πιθανότητα, τη μόνη επιλογή.
Προς το παρόν, στις επίσημες ανακοινώσεις των Κορεατών δεν γίνεται λόγος για εκδόσεις που θα κινούνται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης – ούτε και πετρελαιοκίνητες.
Η Kia επισημαίνει με έμφαση ότι το νέο Niro εφοδιάζεται με το σύστημα Greenzone Drive Mode, το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης και αυτόματα αλλάζει τη λειτουργία της εξηλεκτρισμένης μονάδας κίνησης από υβριδική (P)HEV σε αμιγώς ηλεκτρική (EV) όταν το αυτοκίνητο διέρχεται από «πράσινες ζώνες», όπως κατοικημένες περιοχές ή κοντά σε σχολεία και νοσοκομεία.