H Honda αποκάλυψε το νέο Civic που θα είναι υβριδικό και θα συνοδεύεται στην Ευρώπη από τη χαρακτηριστική ονομασία «e:HEV».
Η Honda αποκαλύπτει σήμερα το νέο Civic που θα δούμε να πατά τους τροχούς του στη γηραιά ήπειρο το προσεχές φθινόπωρο – ένα μοντέλο που αισίως γυρίζει την 11η σελίδα στην ιστορία του κουβαλώντας στην αποκλειστικά υβριδική του εκδοχή για τους αγοραστές της Ευρώπης μία παράδοση 50 ετών.
Σύμφωνα με την Honda, το νέο Civic ενσωματώνει «μια νέα, προοδευτική συναρπαστική προσέγγιση στο σχεδιασμό» υιοθετώντας τη φιλοσοφία που περιγράφεται από το μοτό «Man-Maximum, Machine-Minimum». Επί της ουσίας, το νέο Civic διαθέτει μια κομψή και σπορ σιλουέτα, η οποία έχει επιτευχθεί με το χαμήλωμα της γραμμής του καπό κατά 25 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ μεγαλύτερες είναι και οι γυάλινες επιφάνειές του.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά Civic, η βάση της κολόνας Α έχει τοποθετηθεί πιο πίσω για να ευθυγραμμιστεί με το κέντρο των μπροστινών τροχών, γεγονός που δίνει στο αυτοκίνητο μια πιο ισορροπημένη αναλογία στο προφίλ, καθώς και μια πιο φαρδιά παρουσία στο δρόμο. Το υψηλότερο σημείο της γραμμής οροφής έχει τοποθετηθεί πιο μπροστά από το προηγούμενο Civic, με μια ήπια κλίση προς την πόρτα του χώρου αποσκευών, που δημιουργεί μια κομψή εμφάνιση που παραπέμπει σε fastback μοντέλο.
Παρά την υιοθέτηση μιας νέας προσέγγισης στην αισθητική, η πρακτικότητα και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της οικογένειας Civic παραμένει βασικό χαρακτηριστικό. Για παράδειγμα, οι πλαϊνοί καθρέφτες είναι πλέον προσαρτημένοι απευθείας στις μπροστινές πόρτες, συμβάλλοντας στη μείωση των περιττών τυφλών σημείων και υποστηρίζοντας την ασφάλεια οδηγών και επιβατών. Σημαντικό είναι, επίσης, το γεγονός ότι το νέο Civic διαθέτει μεγαλύτερο κατά 35 χλστ. μεταξόνιο.
Στο εσωτερικό του νέου Civic, ο οριζόντιος σχεδιασμός του ταμπλό τονίζει το πλάτος της καμπίνας. Σύμφωνα με την Honda, το εσωτερικό επωφελείται από νέα, υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ την ίδια στιγμή το «παρών» στις πιο πλούσιες εκδόσεις δίνει και μια έγχρωμη οθόνη LCD 10,2 ιντσών υψηλής ευκρίνειας εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Το νέο Civic προσφέρει επίσης ένα νέο infotainment, που υποστηρίζεται από μια δεύτερη οθόνη 9 ιντσών.
Η υβριδική μονάδα κίνησης του νέου Honda Civic
To νέο Civic e:HEV εξοπλίζεται με μια νέας γενιάς μπαταρίας ιόντων λιθίου 72 κυψελών και δύο συμπαγών ηλεκτρικών κινητήρων, σε συνδυασμό με έναν 2λιτρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Συνδυαστικά, το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει μέγιστη ισχύ 135 kW (184 ίπποι) και ροπή 315 Nm. Η τελευταία έκδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει αρκετά νέα στοιχεία στην αρχιτεκτονική του που βοηθούν στην επίτευξη θερμικής απόδοσης που φτάνει το 41% – ένα από τα υψηλότερα νούμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία για αυτοκίνητο παραγωγής.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται για να παρέχουν την κύρια κινητήρια δύναμη στο νέο Civic, με τον θερμικό κινητήρα να ελέγχεται από μια νέα, συμπαγή μονάδα ελέγχου, που βρίσκεται τώρα κάτω από το καπό, μαζί με το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το όλο σύστημα έχει τη δυνατότητα να εναλλάσσεται απρόσκοπτα μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine, χωρίς καμία επέμβαση από τον οδηγό, ενώ παρέχονται τέσσερα προφίλ οδήγησης – Eco, Normal, Sport καθώς και μια νέα λειτουργία Individual.