X
Κόσμος

Το νέο Ford E-Transit Courier κάνει πρεμιέρα

Το νέο E-Transit Courier της Ford έρχεται να ενισχύσει την γκάμα των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων της μπλε οβάλ εταιρείας «δίπλα» στo μεγάλο E-Transit και το μεσαίου μεγέθους E-Transit Custom.

Η Ford αποκάλυψε σήμερα το E-Transit Courier, ένα εντελώς νέο αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα που προσφέρει βελτιωμένη συνδεσιμότητα και παραγωγικότητα για τους πελάτες των συμπαγών van οχημάτων σε σχέση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς.

Επεκτείνοντας τη σειρά των ηλεκτροκίνητων cargo van της Ford Pro, το νέο E-Transit Courier είναι πλήρως ενσωματωμένο με την πλατφόρμα λογισμικού και συνδεδεμένων υπηρεσιών της Ford Pro και έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με σημείο αναφοράς έναν μεγαλύτερο και πιο ευέλικτο χώρο φόρτωσης, ο οποίος προσφέρει 25% μεγαλύτερη χωρητικότητα από το απερχόμενο μοντέλο.

«Το E-Transit Courier προάγει την κατηγορία του κατά ένα επίπεδο με ασυμβίβαστες επιδόσεις EV, μεγαλύτερη χωρητικότητα για τη μεταφορά φορτίων και πλήρως συνδεδεμένη υποστήριξη, που περιλαμβάνουν end-to-end λύσεις φόρτισης, λειτουργίες Ford Pro E-Telematics και σύστημα FORDLiive» δήλωσε ο Hans Schep, general manager της Ford Pro στην Ευρώπη.

Ford ETransit Courier: Πλήρως ηλεκτρική παραγωγικότητα και λύσεις φόρτισης

Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του E-Transit Courier θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 100 kW, δηλαδή 136 ίππους, προσφέροντας τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one-pedal driving). Προς ώρας, και με δεδομένο ότι η παραγωγή του E-Transit θα ξεκινήσει όχι νωρίτερα από το 2024 στις εγκαταστάσεις της Ford Otosan στην Κραίοβα (σ.σ.: εκεί όπου, διόλου τυχαία, την ίδια περίοδο θα ξεκινήσει και η κατασκευή του Puma EV), η Ford δεν ανακοινώνει περεταίρω στοιχεία.

Ωστόσο, η εταιρεία εκτιμά ότι το E-Transit Courier θα φορτίζει την… αγνώστων λοιπών στοιχείων μπαταρία του σε 5,7 ώρες σε φορτιστή με ισχύ 11 kW και σε ταχυφορτιστή DC με μέγιστη ισχύ 100 kW σε 35 λεπτά για φόρτιση από το 10 στο 80%. Σε αυτό το σενάριο μέσα σε 10 λεπτά, η μπαταρία θα ανακτά ενέργεια για την κάλυψη τουλάχιστον 87 χλμ.

Οι πελάτες με πέντε ή περισσότερα οχήματα μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την δωρεάν πρόσβαση διάρκειας ενός έτους στις εξατομικευμένες λειτουργίες του Ford Pro ETelematics.Το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να συμβάλει στη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας και να παρέχει χαρακτηριστικά που υποστηρίζουν την αποτελεσματική και του Ford Pro Charging. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η τρέχουσα κατάσταση φόρτισης, η κατάσταση φόρτισης του οχήματος και η υπολειπόμενη αυτονομία με προσαρμόσιμα κατώτατα όρια ειδοποίησης χαμηλής αυτονομίας.

Το Plug and Charge επιτρέπει στους ιδιοκτήτες του E-Transit Courier να συνδέουν απλά το όχημα στην πρίζα και να απομακρύνονται από αυτό όταν χρησιμοποιούν συμβατούς φορτιστές του BlueOval Charge Network. Στην περίπτωση αυτή η φόρτιση ξεκινά αυτόματα και ένας λογαριασμός και μία σύνοψη φορτίσεων αποστέλλονται στον ιδιοκτήτη μετά την αποσύνδεση. Για να διανύετε περισσότερα χιλιόμετρα μεταξύ των φορτίσεων, το Intelligent Range που λειτουργεί μέσω cloud συγκεντρώνει δεδομένα για να παρέχει ακόμα πιο ακριβείς τιμές αυτονομίας.

Ford ETransit Courier: Ακούραστος εργάτης

Ο νέος σχεδιασμός του αμαξώματος του E-Transit Courier προσφέρει αυξημένη ικανότητα φόρτωσης σε όλες τις διαστάσεις. Το πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών είναι 1.220 χλστ., επιτρέποντας στο συμπαγές van να μεταφέρει για πρώτη φορά δύο ευρωπαλέτες. Ο συνολικός όγκος φορτίου είναι πλέον 2,9 κυβικά μέτρα, τιμή μεγαλύτερη κατά 25% σε σχέση με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου. Διαθέσιμος είναι και ένας μικρός χώρος αποθήκευσης 44 λίτρων στο εμπρός μέρος (λέγε με frunk), στο οποίο οι χρήστες μπορούν να τοποθετούν, για παράδειγμα, τα καλώδια φόρτισης ή άλλα αντικείμενα.

Ο όγκος στο πίσω μέρος του E-Transit Courier μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω με τη χρήση ενός νέου χαρακτηριστικού που συναντάται στο διαχωριστικό της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρουν αντικείμενα όπως σανίδες ή σωλήνες μήκους άνω των 2,6 μ. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο είναι 700 κιλά και το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 750 κιλά.

Το E-Transit Courier βοηθά τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν, διαθέτοντας μία τολμηρή θα έλεγε κανείς εξωτερική σχεδίαση σε συνδυασμό με ένα ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό, σχεδιασμένο σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών των συμπαγών van οχημάτων. Το νέο μοντέλο προσφέρει έναν ιδιαίτερα ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μοναδικά χαρακτηριστικά. Όπως το τιμόνι τύπου squircle, το οποίο εξασφαλίζει βελτιωμένο χώρο στην περιοχή των ποδιών και καλύτερη ορατότητα οδηγού, ο τοποθετημένος στην κολώνα του τιμονιού επιλογέας ταχυτήτων, το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Ο πίνακας οργάνων digiboard, όπως τον αποκαλεί η Ford, περιλαμβάνει ένα ψηφιακό σύμπλεγμα με οθόνη 12 ιντσών εμπρός από τον οδηγό και μια κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών που υποστηρίζεται από το τελευταίο σύστημα SYNC 4 της Ford. Αξιοσημείωτο επίσης είναι το καινοτόμο και μοναδικό στην κατηγορία Office Pack, το οποίο περιλαμβάνει μια πτυσσόμενη επίπεδη επιφάνεια εργασίας και φωτισμό που καθιστούν τη χρήση laptop, τη συμπλήρωση εγγράφων ή ένα διάλειμμα στην καμπίνα, πιο εύκολα και άνετα.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαθέσιμο και σε εκδόσεις ντίζελ και βενζίνης

Τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα Transit Courier, τα οποία θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2023, προσφέρουν στάνταρ ωφέλιμο φορτίο έως 678 κιλά, και μία επιλογή υψηλού ωφέλιμου φορτίου που αυξάνει το μέγιστο μικτό ωφέλιμο φορτίο στα 845 κιλά. Το μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου είναι 1.100 κιλά για τα μοντέλα ντίζελ και 1.000 κιλά για τα βενζινοκίνητα. Οι πελάτες μπορούν επίσης να παραγγείλουν μία έκδοση double-cab-in-van με τριθέσιο πίσω πάγκο καθισμάτων και πτυσσόμενο διαχωριστικό για μέγιστο χώρο φόρτωσης και λειτουργική ευελιξία.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν για το νέο Transit Courier τον γνωστό και μη εξαιρετέο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost της Ford σε εκδόσεις 100 και 125 ίππων ή τον 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα με μέγιστη απόδοση 100 ίππους. Το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι στάνταρ, ενώ ο βενζινοκινητήρας με τους 125 ίππους διατίθεται επίσης με ένα νέο επτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!