Ο θρυλικός V8 κινητήρας του muscle car της Dodge μπαίνει στο ράφι και τη θέση του στη νέα, όγδοη κατά σειρά γενιά του αμερικανικού μοντέλου παίρνουν δύο αμιγώς ηλεκτρικές παραλλαγές και μια θερμική με 3λιτρο, 6κύλινδρο εν σειρά μηχανικό σύνολο.
Το Dodge Charger είναι ένα μοντέλο σύμβολο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού που πλέον έρχεται να καταδείξει στη νέα, όγδοη κατά σειρά γενιά του τις προθέσεις αλλά και τις δυνατότητες της Stellantis στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας – και αυτό όχι απαραίτητα μόνο στην αμερικανική ήπειρο.
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την κορυφαία Scat Pack και την πιο «ήπια» R/T, το νέο Dodge Charger Daytona παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- αποδίδοντας συνδυαστικά στην πρώτη περίπτωση 640 ίππους και 850 Nm μαζί με το πακέτο αναβάθμισης Direct Connection Stage 2 (+81 ίπποι) και 503 ίππους και 548 Nm στη δεύτερη με το πιο «απλό» κιτ Direct Connection Stage 1 (+40 ίπποι). Το «0-100» ολοκληρώνεται αντίστοιχα σε 3,3 δλ. και 4,7 δλ. με τη χρήση πάντα της λειτουργίας Powershot, που αντιστοιχεί σε ένα έξτρα boost διάρκειας 15 δλ.
Το βάρος του ηλεκτρικού Charger Daytona της Dodge -το οποίο βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα STLA Large των 400V της Stellantis- ορίζεται στα 2.648 κιλά, με την μπαταρία του να συνεισφέρει αρκετά σε αυτό. Η τελευταία έχει μικτή χωρητικότητα 100,5 kWh και ωφέλιμη 93,9 kWh, με μέγιστη ισχύ κατά τη διαδικασία αποφόρτισής της τα 550 kW. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 184 kW, επιτρέποντας σε ταχυφορτιστή DC το γέμισμα του συσσωρευτή ενέργειας από το 20 στο 80% σε 27 λεπτά.
Το Track Package είναι διαθέσιμο στο Charger Daytona Scat Pack, περιλαμβάνοντας δίσκους της Brembo με διάμετρο 410 χλστ. εμπρός με σταθερές δαγκάνες έξι και τεσσάρων εμβόλων εμπρός και πίσω. Αυτά τα φρένα, με αυτό το πακέτο, φιλοξενούνται πίσω από 20άρες ζάντες, οι οποίες είναι «ντυμένες «με ελαστικά Goodyear Eagle F1 Supercar 3 διαστάσεων 305/35 εμπρός και 325/35 πίσω – προαιρετική στο Charger Daytona Scat Pack με Track Package είναι η «ενεργή» ανάρτηση Adaptive Damping. Με τη σειρά της, η έκδοση R/T χρησιμοποιεί μικρότερα φρένα, με δίσκους 354 χλστ. εμπρός, πιο μαλακά ελατήρια, ρυθμισμένα αμορτισέρ και ζάντες 18 ιντσών.
Τα διαθέσιμα drive mode είναι τα Auto, Eco, Sport, Wet/Snow and Track & Drag. Οι λειτουργίες Donut και Drift αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο της έκδοσης Scat Pack, ενώ το «παρών» δίνει το πρόγραμμα Line Lock, το οποίο δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να «κλειδώσει» τους εμπρός τροχούς μηδενίζοντας ταυτόχρονα τη ροπή που φτάνει σε αυτούς, με αποτέλεσμα τη δυνατότητα πραγματοποίησης burn out των πίσω που θα ζεστάνει και θα… καθαρίζει τα ελαστικά πριν από ένα drag race.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το ηλεκτρικό Charger Daytona εξοπλίζεται με ένα σύστημα -ουσιαστικά μια γεννήτρια ήχου- παρόμοια με αυτή του Abarth 500e, με την ονομασία Fratzonic η οποία προσομοιώνει την ηχητική χροιά του V8 Hellcat κινητήρα της Dodge.
Για την θερμική έκδοση η Dodge ανακοινώνει βασικές πληροφορίες. Και συγκεκριμένα ότι «η μελλοντική γκάμα του νέου Charger θα προσφέρει δύο επιλογές κινητήρων εσωτερικής καύσης με το Dodge Charger SIXPACK H.O. των 550 ίππων και την έκδοσηSIXPACK S.O. των 420 ίππων να τροφοδοτούνται από τον κινητήρα 3.0L Twin Turbo I-6 Hurricane».
Όπως ανακοίνσε η αμερικανική εταιρεία, oι δίθυρες κουπέ εκδόσεις του ηλεκτρικού Charger Daytona θα μπουν στην παραγωγή στα μέσα του 2024, ενώ εκείνες των τετράθυρων Daytona Scat Pack και R/T, των δίθυρων Dodge Charger SIXPACK H.O. και των τετράθυρων Dodge Charger SIXPACK S.O. στις αρχές του 2025.