Απαντώντας στα σενάρια συγχώνευσης της Renault με την Stellantis, ο Luca de Meo δηλώνει ανερυθρίαστα ότι το μέγεθος, τελικά, δεν μετράει.
Πολλά έχουν γραφτεί τις τελευταίες μέρες αναφορικά με το ενδεχόμενο συγχώνευσης ανάμεσα στον όμιλο Stellantis και τη Renault. Επισήμως, πάντως, η εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση των FCA και PSA Group διαψεύδει κάθε γάμο με τους Γάλλους.
Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της, John Elkann, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει σχέδια συγχωνεύσεων και εξαγορών ως απάντηση στο σχετικό ρεπορτάζ του ιταλικού Τύπου για πιθανή συγχώνευση της Stellantis με τη Renault.
Στο παιχνίδι των… διαψεύσεων μπήκε προσφάτων και ο CEO της Renault, δηλώνοντας ότι «το να είσαι μεγαλύτερος δεν είναι απαραίτητα καλύτερο» στην αυτοκινητοβιομηχανία.
«Κερδίζουμε πολύ περισσότερα χρήματα πουλώντας πολύ λιγότερα αυτοκίνητα», είπε ο Luca de Meo πριν λίγα 24ώρα. «Δεν σημαίνει ότι το να είσαι μεγαλύτερος σε κάνει πιο δυνατό», προσέθεσε.
O επικεφαλής της Renault υποστήριξε ότι οι συγχωνεύσεις έχουν νόημα σε ώριμες αγορές. «Η διατήρηση της ευελιξίας είναι σημαντική καθώς η νέα τεχνολογία εξελίσσεται και η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα παραμένει ασταθής», δήλωσε ο o Luca de Meo στο Bloomberg.
Αυτή τη στιγμή, ο ιθύνων νους πίσω από τον μετασχηματισμό της Renault προχωρά με σταθερά βήματα στην αναδιαμόρφωση της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα φαίνεται να κρατά αποστάσεις από τα υπόλοιπα μέλη της πολύχρονης συμμαχίας της εταιρείας με τις Nissan και Mitsubishi.
Διαβάστε επίσης: Η Renault μειώνει τη συμμετοχή της στη Nissan
Την ίδια στιγμή, παρά την αναβολή των σχεδίων του για είσοδο στις διεθνείς χρηματαγορές της Ampere (της επιχειρηματικής οντότητας της Renault που ασχολείται αποκλειστικά με τα EVs), η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει μια σειρά από ηλεκτρικά οχήματα. Με σημαντικότερα, το νέο Scenic και φυσικά το νέο R5.
Ταυτόχρονα, η Renault προχωρά στην υλοποίηση των σχεδίων της για τη σύσταση μιας κοινοπραξίας με την κινεζική Geely και άλλους εταίρους για τη δημιουργία της Horse, ενός επιχειρηματικού βραχίονα υπό τη σκέπη του οποίου θα τεθούν όλες οι δραστηριότητες της Renault στα οχήματα με θερμικούς κινητήρες.