Η μόδα μετατροπής κλασσικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά δεν έχει σταματημό. Αυτή τη φορά είναι η σειρά του Mazda MX-5 πρώτης γενιάς.
Η Electrogenic, μια βρετανική εταιρεία που έχε ήδη παρουσιάσει τις ηλεκτρικές… μετατροπές σε ουκ ολίγα vintge μοντέλα, όπως το Delorean DMC-12 (διαβάστε περισσότερα εδώ) και το Mini, παρουσίασε ένα νέο κιτ που βάζει στην πρίζα το Mazda MX-5 πρώτης γενιάς.
Το τελευταίο, το οποίο είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή να αφαιρεθεί εύκολα, αντικαθιστά τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα του ρόουντστερ μοντέλου Mazda με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Αυτό αποδίδει 160 ίππους και 310 Nm ροπής. Νέο είναι επίσης και το κιβώτιο ταχυτήτων, με το χειροκίνητο 5άρι να δίνει τη θέση του σε ένα νέο μονής σχέσης.
Σύμφωνα με την Εlectrogenic, το ηλεκτρικό Miata είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6 περίπου δευτερολέπτων
Η δυνατότητα αναγεννητικής πέδησης είναι παρούσα, όπως και μια σειρά από drive modes, συμπεριλαμβανομένων των Eco και Sport.
Η Electrogenic ισχυρίζεται ότι τα ηλεκτρικό MX-5 NA μπορεί να διανύσει με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 42 kWh έως και 240 χιλιόμετρα. Η μπαταρία αυτή βρίσκεται εγκατεστημένο στη θέση της παραδοσιακής δεξαμενής καυσίμου στο πίσω μέρος, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας κάτω από το εμπρός καπό.
Σύμφωνα με τους εμπνευστές του όλου project, το συνολικό βάρος του ηλεκτρικού MX-5 ανέρχεται σε επιπλέον 100 κιλά σε σχέση με το συμβατικό – ήτοι κοντά στα 1.100 κιλά.
Η Electrogenic αναφέρει ότι η εν λόγω μετατροπή μπορεί να γίνει σε κάθε MX-5 πρώτης γενιάς που κατασκευάστηκε από το 1989 έως και το 1997.
Το πόσο κοστίζει το ηλεκτρικό κιτ της εταιρείας δεν αναφέρεται σε καμία από τις επίσημες ανακοινώσεις της Electrogenic.