Η Ford αποκαλύπτει σήμερα το νέο ηλεκτρικό SUV της, το οποίο φέρει την ονομασία Explorer και βασίζεται στην πλατφόρμα MEΒ του VW Group.
Η Ford λύνει και επίσημα τη σιωπή της σήμερα αποκαλύπτοντας πλήρως τη μορφή και μέρος των προδιαγραφών του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού της SUV. Που για την περίσταση έρχεται να δώσει μια νέα διάσταση στο γνωστό στους φίλους της μάρκας όνομα Explorer, στη νέα ηλεκτρική εποχή της Ford, η οποία έχει δεσμευτεί ότι θα προσφέρει από το 2030 και μετά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη.
Επί της ουσίας, το νέο Explorer (σ.σ.: καμία σχέση με το plug-in υβριδικό SUV που βρίσκεται ήδη στην αγορά) είναι ένα μεσαίου μεγέθους όχημα… εξερεύνησης με ηλεκτρική καρδιά, αλλά και το πρώτο προϊόν της συνεργασίας της αμερικανικής εταιρείας με το VW Group στον τομέα των επιβατικών οχημάτων.
Κι αυτό, γιατί κάτω από τις εντυπωσιακές εξωτερικές επιφάνειες του νέου Explorer κρύβεται το γνωστό και μη εξαιρετέο πλέον «ηλεκτρικό δάπεδο» MEB του VW Group.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι δημιουργοί του, το νέο Explorer «είναι το πρώτο μιας σειράς καινοτόμων, νέων ηλεκτρικών οχημάτων από τη Ford και χαράσσει το δρόμο για τον πλήρη επαναπροσδιορισμό της μάρκας στην Ευρώπη» διαθέτοντας χώρους για πέντε επιβάτες σε δύο σειρές καθισμάτων.
Το νέο Explorer είναι επίσης το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ford το οποίο θα κατασκευάζεται στη Γερμβανία, στις εγκαταστάσεις της αμερικανικής εταιρείας που έχουν την έδρα του στην Κολωνία της Γερμανίας.
Στα ενδότερα του νέου Ford Explorer EV
Με τις παραγγελίες του νέου Explorer EV να «ανοίγουν» όχι νωρίτερα από τα τέλη του 2023 με προβλεπόμενη τιμή διάθεσης κάτω από 45.000€, η Ford δεν αποκαλύπτει σήμερα τον πλήρη τεχνικό φάκελο του αυτοκινήτου περιοριζόμενη στην αναφορά ότι θα προσφέρει ταχεία φόρτιση για την μπαταρία, η οποία θα αναπληρώνεται με ενέργεια από το 10% στο 80% της μέγιστης δυναμικής της σε μόλις 25 λεπτά. Ωστόσο, δεν ανακοινώνεται η χωρητικότητα του συσσωρευτή ενέργειας ούτε και το είδος της «χημείας» του…
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το/τα κινητήριο/α σύνολο/α. Αυτό που είναι ήδη γνωστό μέσω των σημερινών ανακοινώσεων της Ford είναι ότι τα νέο Explorer θα διατίθεται σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες, αλλά τίποτα περισσότερο όσον αφορά τα χαρακτηριστικά απόδοσης των δύο διαθέσιμων παραλλαγών όσον αφορά το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης του νέο μοντέλου.
Από εκεί και πέρα, η Ford υπόσχεται ότι το νέο Explorer θα προσφέρει προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας (σ.σ.: τα περισσότερα ασύρματα) μέσω του νέου SYNC Move, αλλά και κορυφαία πρακτικότητα για τους επιβάτες. Εν προκειμένω, ο χώρος φόρτωσης στο πίσω μέρος θα έχει χωρητικότητα 470 λίτρα, ενώ το «παρών» θα δίνει και μια πλειάδα έξυπνων αποθηκευτικών χώρων στην καμπίνα – όπως είναι για παράδειγμα το κρυφό ντουλαπάκι πίσω από την κινητή οθόνη αφής των 15 ιντσών που δεσπόζει στο μέσον του ταμπλό και τα 17 λίτρα χώρου για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα.
Το νέο Explorer EV θα διαθέτει επίσης θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και hands-free πόρτα για το χώρο αποσκευών. Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων το Assisted Lane Change και το Clear Exit Assist.
Δείτε την παρουσίαση του νέου Ford Explorer: