Το κιτ που προσφέρει η Manthey για την τρέχουσα 911 GT3 RS βγάζει… μάτι ανταποκρινόμενο στις απατήσεις όλων όσοι «κυκλοφορούν» συχνά στις πίστες με το όπλο του Γερμανού κατασκευαστή.
Αν η απόδοση στην πίστα της τρέχουσας Porsche 911 GT3 RS σας φαντάζει… λίγη, τότε καλό είναι να ρίξετε μια ματιά στο προαιρετικό κιτ βελτίωσης που προσφέρει η Manthey – μια εταιρεία με υψηλή φήμη και εξειδίκευση στον τομέα των αγωνιστικών κατασκευών, στην οποία η Porsche συμμετέχει μετοχικά ήδη από το 2013 με μερίδιο 51%.
Όπως είναι προφανές, οι περισσότερες από τις αλλαγές που φέρνει το Manthey Kit αφορούν στην αεροδυναμική. Εδώ, το βλέμμα μαγνητίζεται από την πίσω αεροτομή, η οποία είναι κατασκευασμένη από carbon διαθέτοντας διαφορετικά για την περίσταση endplates, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο διαχύτης, χαμηλά στον πίσω προφυλακτήρα.
Αντί του «παραδοσιακού» πίσω παραθύρου, η Manthey εγκατέστησε ένα ελαφρύτερο κατά 25% πάνελ -επίσης από carbon- το οποίο διαθέτει μια αεροδυναμική διαμόρφωση τύπου shark fin. Το μεγάλο σε μέγεθος αεροδυναμικό αυτό στοιχείο «συνεργάζεται» με έξι επιπλέον μικρότερα πτερύγια, τα οποία είναι τοποθετημένα στην οροφή. Ο ρόλος τους είναι να οδηγούν τον ζεστό αέρα από τα εμπρός ψυγεία μακριά από το αυτοκίνητο, έτσι ώστε οι πίσω εισαγωγές να αντλούν ψυχρότερο αέρα.
Σύμφωνα με την Porsche, τα παραπάνω εξασφαλίζουν κάθετη δύναμη στην 911 GT3 RS Manthey Kit της τάξης των 1.000 κιλών όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες 285 χλμ./ώρα.
Από εκεί και πέρα, οι πίσω τροχοί διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό κάλυμμα που βελτιστοποιεί την ροή αέρα γύρω από αυτούς.
Επιπρόσθετα, αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση. Εδώ, τα ελατήρια της ημι-ενεργού coilover ανάρτησης είναι πιο σφικτά κατά 30% στον εμπρός άξονα και κατά 15% στον πίσω. Ταυτόχρονα, διαφορετικό είναι και το set-up των αμορτισέρ, τα οποία διαθέτουν μια νέα μονάδα που ελέγχει την απόσβεση που παρέχουν. Εν προκειμένω, τα νέα αμορτισέρ λειτουργούν σε συνεργασία με δύο ξεχωριστές βαλβίδες για τα στάδια της συμπίεσης και της επαναφοράς. Τρεις είναι διαθέσιμες προ-ρυθμίσεις (Normal, Sport, Track), με την τελευταία να παρέχει τη δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού χρησιμοποιώντας τα περιστροφικά χειριστήρια που βρίσκονται εγκατεστημένα στο τιμόνι.
Επίσης, το πακέτο περιλαμβάνει χαλύβδινα σωληνάκια φρένων και τακάκια αγωνιστικών προδιαγραφών για τα οχήματα που εφοδιάζονται με κεραμικούς δίσκους.
Το κιτ της Manthey, το οποίο δεν «αλλοιώνει» την εγγύηση που προσφέρει ο Γερμανός κατασκευαστής, θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τον προσεχή Ιανουάριο.