Η Toyota φαίνεται ότι θα είναι έτοιμη να παρουσιάσει στα τέλη της επόμενης χρονιάς τη νέα και τετρακίνητη GR Corolla των 300 ίππων, ενώ αμέσως μετά το φως της δημοσιότητας θα δει μια σειρά μοντέλων με κινητήρα υδρογόνου.
Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα που θέλουν την Toyota να παρουσιάζει στα τέλη του 2022 την «καυτή» έκδοση GR Corolla του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου της, η οποία θα ακολουθεί τα τεχνολογικά χνάρια του GR Yaris, αποδίδοντας ωστόσο ισχύ που θα φτάνει τους 300 ίππους σε συνδυασμό ασφαλώς με τετρακίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Και όχι μόνο, καθώς το Ιαπωνικό εργοστάσιο ετοιμάζεται για μια νέα «επέλαση» στην κατηγορία των οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών που θα δίνει έμφαση στο υδρογόνο.
Την ίδια στιγμή, η Toyota είναι ένας από τους τελευταίους μεγάλους κατασκευαστές που λανσάρει ένα ηλεκτρικό όχημα με το ντεμπούτο του bZ4X μέσα στο 2022. Εν τω μεταξύ, η Νο 1 εταιρεία σε επίπεδο πωλήσεων ανά τον κόσμο επιταχύνει τις δράσεις της στον τομέα της υδρογονοκίνησης ως ένα βιώσιμο και ουδέτερο καύσιμο ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μέσω της διεύρυνσης της παραγωγής του Mirai, ενός αυτοκινήτου με κυψέλες καυσίμου
Τώρα, η Toyota σχεδιάζει να λανσάρει τον Δεκέμβριο του 2022 μια νέα γενιά του Prius με υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ από το 2023 στα σχέδια της εντάσσεται η παρουσίαση μιας PHEV έκδοσης του τελευταίου με υδρογόνο. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνδυάσει την plug-in υβριδική τεχνολογία με το υδρογόνο.
Στο ίδιο μήκος κύματος, μέσα στο 2023 η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει μια υδρογονοκίνητη έκδοση της Corolla. Εν προκειμένω, το μικρομεσαίο χάτσμπακ θα υιοθετεί διαφορετικές λύσεις από το Mirai, καθώς εδώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα συνεχίσει να δίνει το «παρών» με τη διαφορά ότι θα καταναλώνει υδρογόνο.
Θυμίζουμε ότι το Mirai παράγει ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτήσει τους κινητήρες του από μια χημική αντίδραση μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου στις κυψέλες καυσίμου, σε αντίθεση με τα οχήματα με κινητήρα υδρογόνου, όπως η επερχόμενη Corolla, στα οποία το υδρογόνο θα αντικαθιστά ως καύσιμο στον κινητήρα εσωτερικής καύσης την βενζίνη – στην επόμενη δε γενιά του Prius το υδρογόνο θα χρησιμοποιείται για να τροφοδοτήσει το plug-in υβριδικό της σύστημα, αντί για την βενζίνη.
Όπως είναι προφανές η Toyota σχεδιάζει να «χτίσει» μια σαφώς πιο πολυσυλλεκτική γκάμα μοντέλων με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων που θα περιλαμβάνει υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία, συν οχήματα, όπως το Mirai, με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, αυτοκίνητα με κινητήρες που θα καίνε υδρογόνο, όπως η Corolla, αλλά και plug-in υβριδικά που θα χρησιμοποιούν το τελευταίο ως «κινητήρια δύναμη».