Μετά τις CLA, A-Class και B-Class είναι η σειρά των GLA και GLB να «φρεσκαριστούν» σε εμφάνιση, τεχνολογίες και κινητήρια σύνολα.
Η Mercedes προχωρά για λογαριασμό των μικρότερων SUV μοντέλων της (λέγε με GLA και GLB) στο απαραίτητο τεχνολογικό και σχεδιαστικό φρεσκάρισμα μετά από το αντίστοχο που είδαμε στις CLA, A-Class και B-Class.
Και εδώ, το «περιεχόμενο» των αλλαγών είναι αντίστοιχο. Σχεδιαστικά, οι όποιες παρεμβάσεις εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου τα φωτιστικά σώματα (στάνταρ LED), η μάσκα κα οι προφυλακτήρες έχουν «ρετουσαριστεί», ενώ την ίδια ώρα τα χαρακτηριστικά «φρύδια» στα τόξα των θόλων των τροχών είναι πλέον βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό, τόσο η GLA όσο και η GLB είναι εξοπλισμένες με καθίσματα «comfort», δερμάτινο τιμόνι και κάμερα οπισθοπορείας ως στάνταρ. Κάθε μοντέλο είναι εξοπλισμένο με το νέο σύστημα infotainment MBUX της Mercedes, νέο φωτισμό περιβάλλοντος και ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto.
Κάτω από το καπό, αμφότερα επωφελούνται από την προσθήκη της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας των 48V που αθροίζει επιπλέον ισχύ 10 kW, η οποία συνοδεύει πλέον τόσο τις βενζινοκίνητες όσο και τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Διαθέσιμη είναι και μια plug-in υβριδική έκδοση αλλά και οι κορυφαίες βενζινοκίνητες παραλλαγές Mercedes-AMG.
Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις για την GLB περιλαμβάνουν τις «180» και «200», οι οποίες παίρνουν κίνηση από έναν 1.300άρη 4κύλινδρο με ισχύ 136 και 163 ίππους. Την ίδια ώρα οι «220» και «250», αμφότερες με σύστημα τετρακίνησης και 2λιτρο κινητήρα, αποδίδουν 190 και 224 ίππους. Στο στρατόπεδο της πετρελαιοκίνησης διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις «180 d», «200 d» και «220 d», όλες με 2λιτρο μηχανικό σύνολο με ισχύ 116, 150 και 190 ίππους.
Τα ίδια σύνολα κινούν και την GLA, η οποία προσθέτει μια ακόμα έκδοση με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Σε αυτή (λέγε με «250 e») ο 1.300άρης κινητήρας των 163 ίππων συνεπικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 80 kW (109 ίπποι) εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ 160 kW (218 ίπποι). Η μπαταρία ιόντων λιθίου που συνοδεύει την όλη διάταξη έχει χωρητικότητα 11,5 kWh εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 62-70 χλμ.
Τέλος, οι Mercedes-AMG GLA 34 4Matic και GLB 35 4Matic συνεχίζουν να παίρνουν κίνηση από τον γνωστό, 4κύλινδρο και 2λιτρο κινητήρα του εργοστασίου (χωρίς mild hybrid σύστημα, για την περίσταση) ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 306 ίππων και ροπή 400 Nm.