Στο Monterey Car Week, σε τρεις μέρες από σήμερα, η Bugatti θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο.
Η Bugatti δηλώνει έτοιμη για την πρεμιέρα ενός νέου μοντέλου – που όπως όλα δείχνουν θα είναι μια ακόμα παραλλαγή της Chiron – στα πλαίσια του Monterey Car Week που πραγματοποιείται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, και συγκεκριμένα στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.
Η αναγγελία της εταιρείας πραγματοποιήθηκε μέσα από ένα teaser βίντεο κλιπ, που έχει τίτλο «unlock the icon», δείχνει τη σιλουέτα του μπροστινού τμήματος ενός αυτοκινήτου με στυλ ριζικά διαφορετικό από εκείνο της Chiron.
UNLOCK AN ICON
19 AUGUST 2022 | 10:20 PST (17:20 GMT)
THE QUAIL, A MOTORSPORTS GATHERING#BUGATTI #MontereyCarWeek #TheQuail@TheQuailEvents pic.twitter.com/NP0v0AF2CS— Bugatti (@Bugatti) August 15, 2022
Εν προκειμένω, σημείο αναφοράς είναι οι προβολείς LED τεσσάρων λωρίδων που βρίσκονται ενσωματωμένοι σε ένα λεπτό, αιχμηρό τόξο τροχού, που θυμίζει αρκετά την Bugatti Divo – η οποία φυσικά προέρχεται από την Chiron.
Το πλαϊνό αλλά και το πίσω μέρος της νέας Bugatti δεν εμφανίζονται στο teaser βίντεο της εταιρείας – αν και βέβαιο είναι ότι θα πρόκειται για κάτι παρόμοιο με εκείνα της Chiron στην οποία αναμένεται να βασίζεται.
Όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις που ένας κατασκευαστής «teasαερει» ένα νέο μοντέλο, έτσι και εδώ η Bugatti δεν δημοσιεύει στοιχεία επιδόσεων. Ωστόσο, βέβαιο είναι ότι η νέα πρόταση που θα δούμε να αποκαλύπτεται στις 19 του μήνα θα παίρνει κίνηση από τον υπερτροφοδοτούμενο (με 4 τούρμπο) W16 κινητήρα των 8,0 λίτρων που είδαμε στην Chiron Super Sport 300+.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η νέα Bugatti θα κατασκευαστεί σε περίπου 30 αντίτυπα, με κάθε ένα από αυτά να κοστίζει πάνω από 3,5 εκατ. ευρώ.
THE LAST OF ITS KIND
19 AUGUST 2022 | 10:20 PDT (17:20 GMT)
THE QUAIL, A MOTORSPORTS GATHERING#BUGATTI #MontereyCarWeek #TheQuail @TheQuailEvents pic.twitter.com/OGCMmXrAXE— Bugatti (@Bugatti) August 16, 2022
H Bugatti στον όμιλο Bugatti Rimac
Όπως είναι ήδη γνωστό, το Rimac Group είναι ο βασικός μέτοχος της Bugatti Rimac με ποσοστό 54%. Την ίδια ώρα, ο Mate Rimac διατηρεί το μερίδιό του στο Rimac Group (35%), με την Porsche να έχει πλέον «μερτικό» στην κροατική εταιρεία που φτάνει το 22% και το Hyundai Group το 11% – το υπόλοιπο 32% ανήκει σε μια κατονομαζόμενους επενδυτές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι CEO της Bugatti Rimac, αλλά και της Rimac Technologies, είναι ο Mate Rimac, ενώ ο Oliver Blume και ο Lutz Meschke, Αντιπρόεδρος και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Οικονομικών και Πληροφορικής στην Porsche AG, έχουν αναλάβει χρέη μελών του Εποπτικού Συμβουλίου της Bugatti Rimac.
Η Bugatti Rimac έχει, σε πρώτη φάση, στις τάξεις της 435 εργαζομένους, με 300 να βρίσκονται στο Ζάγκρεμπ και 135 στο Molsheim, στη Γαλλία. Ταυτόχρονα, σχεδόν 180 εργαζόμενοι της Bugatti Engineering στη μονάδα του Wolfsburg θα υποστηρίζουν τις δραστηριότητες της Bugatti Rimac.