X
Κόσμος

Τι κοινό έχει η Ferrari με την Samsung;

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να αναθέσει σε εξωτερικούς συνεργάτες την ανάπτυξη εξαρτημάτων που σχετίζονται με την ενημέρωση, τη λειτουργικότητα αλλά και την εικόνα του εσωτερικού των μελλοντικών αυτοκινήτων της.

Για τους περισσότερους, η Samsung είναι περισσότερο γνωστή για τις συσκευές και τα έξυπνα gadget της, όπως τις τηλεοράσεις LCD και LED, τα κινητά τηλέφωνα και tablet, τις οθόνες και τους φορητούς υπολογιστές και πολλά άλλα. Ωστόσο, εκτός της τεχνολογίας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων, η Samsung εργάζεται σε πολλά ακόμα projects αποτελώντας παράλληλα έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές εξαρτημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας,

Έτσι, η εταιρεία από την Κορέα παρέχει σε αρκετούς κατασκευαστές οχημάτων συστήματα infotainment, υπηρεσίες τηλεματικής και προηγμένο hardware που σχετίζεται με συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού.

Η νέα συνεργασία της Samsung στον τομέα σχετίζεται με ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας αυτοκίνησης που για την περίσταση δεν είναι άλλη από την Ferrari. Οι δύο πλευρές, όπως ανακοίνωσε το ιταλικό στρατόπεδο, υπέγραψαν ένα Μνημόνιο Συνεργασίας για την παροχή τεχνολογίας OLED για νέες λύσεις που θα δούμε να υιοθετούνται στα επερχόμενα μοντέλα παραγωγής της μάρκας  από το Μαρανέλο.

Το συμβόλαιο υπεγράφη από τον Benedetto Vigna, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrari, και τον JS Choi, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Samsung Display, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην Κορέα.

«Στον κατηγορία luxury, η εμπειρία του πελάτη είναι το κλειδί», σχολίασε ο Benedetto Vigna κατά τη διάρκεια της τελετής. «Μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας με τη Samsung Display για την αποκλειστική ανάπτυξη λύσεων οθόνης OLED, θα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προόδου στο ψηφιακό περιβάλλον των μοντέλων επόμενης γενιάς της Ferrari».

Οι δύο πλευρές δεν αποκάλυψαν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα συμφωνία. Σε κάθε περίπτωση η Ferrari είχε δηλώσει ότι θα αρχίσει να χρησιμοποιεί εξωτερικούς προμηθευτές για μη κρίσιμα εξαρτήματα ή λογισμικό, καθώς επενδύει περισσότερα χρήματα στην ηλεκτροκίνηση και τα νέα κινητήρια σύνολα.

Το αποκορύφωμα αυτής της νέας στρατηγικής είναι η παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου σε σήμα το cavalino rampante, το οποίο θα κάνει τν εμφάνισή του στα μέσα περίπου της δεκαετίας.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!