X
Κόσμος

Τι έκανε η BMW για να αυξήσει την ταχύτητα παραγωγής της

Χρήση υψηλής τεχνολογίας που βελτιώνει τους ρυθμούς παραγωγής κάνει η BMW. Διαβάστε τι αφορά αυτή η τεχνολογία.

Η BMW προωθεί συστηματικά την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών παραγωγής του στο πλαίσιο του BMW iFACTORY. Από το 2022, η εταιρεία δοκιμάζει την Αυτοματοποιημένη Οδήγηση εντός του Εργοστασίου (AFW) για νέα οχήματα στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιό της, που βρίσκεται στο Dingolfing. Μετά την επιτυχή λήψη της πιστοποίησης CE, το πιλοτικό project εισέρχεται τώρα στη φάση της ευρείας χρήσης της τεχνολογίας.

Εκτός από το Dingolfing, η μονάδα στη Λειψία έχει επίσης τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει σε ευρεία κλίμακα την τεχνολογία Αυτοματοποιημένης Οδήγησης Εντός του Εργοστασίου. Άλλες εγκαταστάσεις στο δίκτυο παραγωγής του BMW Group θα ακολουθήσουν σταδιακά.

«Η Αυτοματοποιημένη Οδήγηση Εντός του Εργοστασίου βελτιστοποιεί τη διαδικασία παραγωγής μας και προσφέρει σημαντική αύξηση της αποδοτικότητας των logistics μας», εξηγεί ο Milan Nedeljkovic, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος για την Παραγωγή. «Γι’ αυτό και θα επεκτείνουμε ταχύτατα αυτή την τεχνολογία σε όλο το δίκτυο παραγωγής μας».

Εκτός από τη Σειρά 5 και τη Σειρά 7 της BMW που κατασκευάζονται στο Dingolfing, η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται τώρα και για το MINI Countryman, καθώς και για άλλα μοντέλα της BMW στη Λειψία. Στο Dingolfing, τα νέα οχήματα κινούνται πλήρως αυτόνομα – χωρίς οδηγό – σε μια διαδρομή μεγαλύτερη του ενός χιλιομέτρου που περνά μέσα από τον «μικρό χώρο δοκιμών» συνδέοντας τις δύο αίθουσες συναρμολόγησης με τον χώρο τελικής επεξεργασίας του εργοστασίου.

Αυτό επιτυγχάνεται αφενός χάρη στους αισθητήρες που έχουν τοποθετηθεί κατά μήκος της διαδρομής – οι οποίοι δημιουργούν τη μεγαλύτερη υποδομή LIDAR στην Ευρώπη- αφετέρου χάρη σε ένα μοντέλο περιβάλλοντος και κίνησης, το οποίο έχει δημιουργηθεί  και σχεδιαστεί ανεξάρτητα.

Το σύστημα αυτό διαχειρίζεται τις αυτοματοποιημένες κινήσεις του οχήματος, ανεξαρτήτως των επιλογών εξοπλισμού που το συνοδεύουν, χρησιμοποιώντας την προηγμένη αρχιτεκτονική του cloud. Μέρη της τεχνολογίας παρείχε η νεοφυής ελβετική εταιρεία Embotech AG, με την οποία το BMW Group είχε ήδη συνεργαστεί σε πρώιμα στάδια μέσω της BMW START-UP Garage.

Το εργοστάσιο της Λειψίας προγραμματίζει την εισαγωγή της αυτοματοποιημένης οδήγησης για περίπου το 90% των μοντέλων BMW και MINI που παράγονται εκεί, ενώ τα εργοστάσια στο Regensburg και την Οξφόρδη θα ακολουθήσουν το 2025. Επίσης, το νέο εργοστάσιο στο Debrecen της Ουγγαρίας θα υιοθετήσει την εν λόγω τεχνολογία από την επίσημη έναρξη της μαζικής παραγωγής.

Μελλοντικά, το BMW Group σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση της Αυτοματοποιημένης Οδήγησης Εντός του Εργοστασίου και σε άλλους τομείς της παραγωγής, όπως για την οδήγηση στο χώρο δοκιμών και σε εξωτερικούς χώρους διανομής. Οι ειδικοί της εταιρείας στους τομείς της παραγωγής και της ανάπτυξης συνεργάζονται επίσης στενά για την τελειοποίηση της τεχνολογίας εσωτερικά. Ένας άλλος βασικός παράγοντας για την επέκτασή της είναι η αυξανόμενη χρήση της on-board τεχνολογίας, η οποία θα υποστηρίξει μακροπρόθεσμα τους εξωτερικούς αισθητήρες.

«Tα επόμενα δέκα χρόνια, μόνο στο δίκτυο παραγωγής μας, θα καταγράψουμε πολλά εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών με την τεχνολογία Αυτοματοποιημένης Οδήγησης Εντός του Εργοστασίου», λέει ο Nedeljković. «Με αυτόν τον τρόπο, το BMW Group θέτει για άλλη μια φορά ένα νέο σημείο αναφοράς για την αυτοματοποίηση και την ψηφιοποίηση των διαδικασιών παραγωγής του, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο για μελλοντικές εφαρμογές στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης».

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!