Η συνέργια των δύο ιαπωνικών εταιρειών εστιάζεται στον τομέα των κινητήριων μονάδων, θερμικών, υβριδικών, αλλά και υδρογόνου.
Η συνέργια των δύο ιαπωνικών εταιρειών εστιάζεται στον τομέα των κινητήριων μονάδων, θερμικών, υβριδικών, αλλά και υδρογόνου.
Πρόκειται για μια «σύμπραξη δυνάμεων» η οποία αφορά αποκλειστικά στον τεχνολογικό τομέα, όπως επίσημα ανακοινώθηκε σήμερα και από τις δύο πλευρές. Ο στόχος της κίνησης αυτής δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη σύγχρονων λύσεων στο συγκεκριμένο τομέα με μειωμένο κατασκευαστικό αλλά και εξελικτικό κόστος. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Toyota «η συνεργασία βασίζεται στο κοινό όραμα των δύο εταιρειών καθώς και στον αμοιβαίο σεβασμό». Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Toyota αναμένεται να προσφέρει στο εν λόγω… γάμο την προηγμένη τεχνογνωσία της στον τομέα των υβριδικών κινητήρων καθώς και σε εκείνη των κυψελών καυσίμου, αν μη τι άλλο, στη μορφή που την είδαμε στο νέο Mirai. Από τη μεριά της, η Mazda θα «καταθέσει» όλες τις γνώσεις της στον τομέα των κινητήρων βενζίνης που βασίζονται στη γενιά κινητήριων συνόλων SkyActiv.
Οι δύο εταιρείες αναμένεται να επεκτείνουν τη συνεργασία τους στο εγγύς μέλλον και στον τομέα της από κοινού εξέλιξης συστημάτων ασφαλείας. Φήμες θέλουν τις δύο εταιρείες να προχωρούν ένα βήμα πιο κοντά, με τον… δανεισμό δαπέδων είτε προς τη μια, είτε προς την άλλη κατεύθυνση. Υπό το πρίσμα αυτό, πολύ πιθανό είναι να δούμε το νέο Toyota Yaris να «πατά» στο δάπεδο του Mazda2. Κλείνοντας αξίζει να θυμίσουμε πως η Toyota ήδη εξελίσσει από κοινού με την BMW ένα σπορ μοντέλο, που για τους μεν Ιάπωνες αναμένεται να αποτελέσει το διάδοχο της Supra, για τους δε Βαυαρούς την… επόμενη μέρα για την Ζ4._Χ.Α.