Τα Citroen C4 και C4 X εξηλεκτρίστηκαν με την προσθήκη ήπια υβριδικών εκδόσεων στη γκάμα τους, που εστιάζουν στην αποδοτικότητα.
Με ένα ήπια υβριδικό σύστημα είναι πλέον διαθέσιμα τα Citroen C4 και C4 X. Αυτό έχει μεγαλύτερη απόδοση, που φτάνει τους 136 ίππους, ενώ αντίθετα έχει χαμηλότερη κατανάλωση, έως 20%, σε σχέση με την απλή εκδοχή του 1.2 PureTech, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία.
Έτσι, μετά το Citroen C5 Aircross που είδαμε πρόσφατα να είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με το συγκεκριμένο σύστημα (δείτε εδώ), ακολουθούν και τα C4 και C4 X Hybrid 136. Οι νέες ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V, εφοδιάζονται με τον νέο κατά 40% των εξαρτημάτων του, βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech.
Αυτός συνδυάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, που βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων e-DCS6. Μια μπαταρία 48V χωρητικότητας 432 Wh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού, παρέχει την ενέργεια, ενώ για τη φόρτισή της φροντίζει η ανάκτηση ενέργειας του συστήματος.
Η απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ είναι 21 kW (29 ίπποι), με τη ροπή του να ανέρχεται στα 55 Nm. Ωστόσο, η συμβολή του στον θερμικό κινητήρα περιορίζεται στα 9 kW (12 ίππους). Η συνολική απόδοση των νέων C4 και C4 X Hybrid 136 είναι, όπως υποδηλώνει και η ονομασία τους, 136 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ., με τη ροπή να αγγίζει τα 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Με αυτό το σύστημα η γαλλική εταιρεία υποστηρίζει ότι τα Citroen C4 και C4 X Hybrid 136 έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για το 50% των αστικών μετακινήσεών τους. Με αυτό το δεδομένο η κατανάλωση καυσίμου παρουσιάζεται 20% μειωμένη σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του 1.2 PureTech, με τις εκπομπές CO2 να είναι επίσης μειωμένες κατά 20%, στα 107 γρ./χλμ., σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP.
Δείτε επίσης: Νέα Citroen C4 και C4 X: Τα crossover μιας νέας εποχής