Το BMW Group παρέμεινε σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης το πρώτο τρίμηνο του 2021, όπως επιβεβαιώνουν τα εμπορικά και οικονομκά αποτελέσματα που κατέγραψε.
Το BMW Group προχωρά συστηματικά τη διαδικασία μετασχηματισμού του πετυχαίνοντας νέα ορόσημα σε καίριους τομείς όπως η ηλεκτροκίνηση, η ψηφιοποίηση και η συνδεσιμότητας. Την ίδια στιγμή, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους κατάφερε να βελτιώσει το επιχειρηματικό του μοντέλο και να αναπτυχθεί περαιτέρω.
Τις πρώτες 90 ημέρες του έτους οι παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων της BMW ανήλθαν στις 560.543 μονάδες (2020: 411.809, +36.1%) χάρη στη σημαντική συμβολή μοντέλων όπως η Σειρά 5 και η Σειρά 3, οι οποίες κατέγραψαν αύξηση πάνω από 40% μέσα σε ένα χρόνο. Τα δημοφιλή μοντέλα της οικογένειας X γνώρισαν επίσης μεγάλη ζήτηση κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου.
Φτάνοντας τις 74.683 μονάδες, οι πωλήσεις της μάρκας MINI ήταν 16% υψηλότερες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (2020: 64.449, +15,9%). Η ζήτηση για το MINI Countryman ήταν υψηλή, με τις παραδόσεις να έχουν αυξηθεί πάνω από το ένα τρίτο (+35,9%), ενώ αύξηση παρατηρείται και στα μοντέλα John Cooper Works (+20,5%).
Η Rolls – Royce παρέδωσε 1.380 οχήματα στους πελάτες της – ο υψηλότερος αριθμός που έχει καταγράψει ποτέ σε ένα τρίμηνο (2020: 853 μονάδες; +61,8%), με την Κίνα, τις ΗΠΑ και την περιοχή Ασίας – Ειρηνικού να έχουν τη μεγαλύτερη συμβολή σε αυτή την άνοδο.
Στην Ευρώπη, ο αριθμός οχημάτων που παραδόθηκαν από το BMW Group αυξήθηκε κατά 8,1% στις 239.018 μονάδες (2020: 221.024) παρά τις αντίξοες συνθήκες εξ αιτίας της πανδημίας. Στη Γερμανία παραδόθηκαν 62.696 οχήματα (2020: 66.004, -5,0%) και στο Ηνωμένο Βασίλειο αντίστοιχα 42.413 μονάδες (2020: 44.474, -4,6%). Σε άλλες χώρες και περιοχές της Ευρώπης όπως στη Γαλλία, την Ιταλία και την Β. Ευρώπη, το BMW Group κατέγραψε διψήφια αύξηση όγκου πωλήσεων μέσα σε ένα χρόνο.
Οι παραδόσεις στην περιοχή της Αμερικής αυξήθηκαν στις 96.352 μονάδες (2020: 82.078, +17,4%) καθώς οι επιδόσεις των σχετικών αγορών συνέχισαν να ανεβαίνουν, κάτι που ήταν ιδιαίτερα αισθητό στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν πάνω από ένα πέμπτο στις 78.067 μονάδες (2020: 64.956, +20,2%).
Στην Ασία, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 287.697 οχήματα, καταγράφοντας αύξηση 77% έναντι του περσινού πρώτου τριμήνου και νέο ρεκόρ όλων των εποχών (2020: 162.940, +76.6%). Οι πωλήσεις στην Κίνα σχεδόν διπλασιάστηκαν μέσα σε ένα χρόνο, σημειώνοντας άλμα +98% στις 230.193 μονάδες (2020: 116.577, +97.5%), κάτι που εν μέρει αντανακλά την αδύναμη εικόνα πριν από ένα χρόνο.
Τα έσοδα του BMW Group από τον αυτοκινητικό του κλάδο ανήλθαν σε 22,76 δις ευρώ το πρώτο τρίμηνο (2020: 17,98 δις ευρώ, +26,5%, με προσαρμοσμένη ισοτιμία +30,4%), το οποίο κατά ένα μέρος οφείλεται στη συνεχιζόμενη ανοδική τάση στους όγκους πωλήσεων. Τα κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε 2,23 δις ευρώ (2020: 229 εκατ. ευρώ) και τα αντίστοιχα προ φόρων στα 2,77 δις ευρώ (2020: 80 εκατ. ευρώ).