Η T.33 Spider έχει σχεδιαστεί, σύμφωνα με το επιτελείο της Gordon Murray Automotive, για να είναι το πιο οδηγοκεντρικό και συμμετοχικό ανοιχτό supercar της σύγχρονης εποχής.
Προλογίζοντας την παρουσίαση ο Gordon Murray ανέφερε: “Το πρόγραμμα T.33 από την σύλληψή του περιελάμβανε μία Spider εκδοχή – για να είμαι ειλικρινής, τα πρώτα σκίτσα μου ήταν μία Spider ώστε να βεβαιωθώ ότι οι αναλογίες δουλεύουν. Και από το πρώτο εκείνο σκίτσο ήξερα με την οροφή ανοικτή και τον φανταστικό V12 Cosworth GMA.2 πίσω από τους επιβάτες θα είχαμε στα χέρια μας κάτι που όμοιό του δεν υπάρχει όσον αφορά την διαδραστική συμμετοχή στην οδήγηση”.
Στο υποσέλιδο όπως και στα λόγια του σχεδιαστή γίνεται αναφορά μόνο στον κινητήρα. To σκίτσο, παρόλα αυτά, δίνει κάποιες πληροφορίες όπως το βάρος που θα είναι στα 1.108 κιλά (μόλις 18 κιλά περισσότερα από την κλειστή έκδοση) και προϊδεάζει για διαφορετική σχεδίαση του b-pillar κάτω από το χαρακτηριστικό air-scoop και την τύπου targa οροφή.
Διαβάστε περισσότερα για την ζωή του Gordon Murray
Χαρακτηριστικό της ολιστικής προσέγγισης του σχεδιασμού είναι οι πανάλαφρες , μόλις 7 κιλά, ζάντες από σφυρήλατο κράμα αλουμινίου με με ελαστικά Pilot Sport 4 S σε διαστάσεις που –ίσως- φανούν μικρές αλλά, λόγω του χαμηλού συνολικού βάρους και της κατανομής του, είναι προσεκτικά επιλεγμένες συνεισφέροντας στην αίσθηση του τιμονιού αλλά παράλληλα μειώνουν τις τριβές.
Η φιλοσοφία του Murray μπορεί να συνοψιστεί ως εξής “Η μηχανολογική αριστοτεχνία (μας) είναι εμφανής σε ολόκληρο το αυτοκίνητο, από τους μοναδικούς διακόπτες μέχρι τα μηχανικά μέρη που τα θεωρούμε ως γλυπτά. Ό,τι βλέπετε έχει μια λειτουργία, τίποτα δεν είναι υπερβολικό. H ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα“.
Η παγκόσμια πρώτη της T.33 Spider θα γίνει on-line την ερχόμενη Τρίτη, 4 Απριλίου, ακολουθώντας τον σύνδεσμο στην παρακάτω εικόνα.