Πρόκειται για το μονοθέσιο με το οποίο ο Ayrton Senna κέρδισε για έκτη και τελευταία φορά τον θρυλικό αγώνα του Πριγκιπάτου του Μονακό το 1993.
Με τη βρετανική εταιρεία να έχει κλείσει λίγους μήνες πριν τον κύκλο μιας μακράς και επιτυχημένης συνεργασίας με την Honda για την προμήθεια κινητήρων, το 1993 ήταν η τελευταία χρονιά συνεργασίας του Ayrton Senna με την McLaren. Πριν μεταπηδήσει στο στρατόπεδο της Peugeot, η McLaren υποχρεώθηκε την «ενδιάμεση» αυτή χρονιά να συμμετάσχει στο Π.Π. της F1 με τους V8 κινητήρες της Cosworth. Ο Ayrton Senna ήταν αρχικά σκεπτικός αναφορικά με την ανταγωνιστικότητα που θα εξασφάλιζαν στην ομάδα οι V8 της Ford, πολλώ δε μάλλον απέναντι στα 10κύλινδρα διαμάντια της Renault. Το αποτέλεσμα, εντούτοις, δεν ήταν και τόσο απογοητευτικό, με τον Βραζιλιάνο να τερματίζει δεύτερος στο πρωτάθλημα του 1993, μόλις 16 βαθμούς πίσω από τον Alain Prost.
Το συγκεκριμένο μονοθέσιο με τον αριθμό «πλαισίου» 6, το οποίο θα δημοπρατηθεί –που άλλου;- στο Μονακό στις 11 Μαΐου από τον οίκο Bonhams, οδηγήθηκε από τον Βραζιλιάνο άσσο το 1993 σε οκτώ συνολικά grand prix. Στο ντεμπούτο του, μάλιστα, στη Βαρκελώνη στο Ισπανικό GP, o Ayrton Senna κατάφερε να τερματίσει 2ος, πίσω από τον Alain Prost (Williams Renault). Στο Μονακό, ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αντιμετώπισε προβλήματα στις δοκιμές με την ενεργητική ανάρτηση, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να έρθει σε επαφή με τις μπαριέρες στη Ste Devolte. Μολαταύτα, επισκευάστηκε άμεσα και στον αγώνα ο Ayrton Senna κατάφερε να εκμεταλλευτεί την ποινή stop-and-go των 10 δλ. που επέβαλαν οι οργανωτές στον Alain Prost, αλλά και την εγκατάλειψη από υδραυλικά του Michael Schumacher (Benetton Ford) κερδίζοντας έτσι για έκτη φορά τον εμβληματικό αυτό αγώνα. Με τη νίκη αυτή, μάλιστα, ο Senna κατέρριψε το προγενέστερο ρεκόρ των 5 νικών στο Πριγκιπάτο, το οποίο κατείχε από το 1969 ο Graham Hill.
Η συγκεκριμένη McLaren-Ford MP4/8A οδηγήθηκε εν συνεχεία από τον Βραζιλιάνο πιλότο σε Καναδά, Γαλλία, Μ. Βρετανία, Γερμανία, Βέλγιο και Ιταλία τερματίζοντας στην τέταρτη θέση στο Magny Cours, Hockenheim και Spa και στην πέμπτη στο Silverstone, παρ’ ότι στον τελευταίο γύρο το μονοθέσιο «έμμεινε» από καύσιμα. Ο κύκλος ζωής του μονοθεσίου με τον αριθμό «πλαισίου» 6 ολοκληρώθηκε, χωρίς όμως να χρησιμοποιηθεί ξανά, στα grand prix της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας._Χ.Α.