Πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν τους ιθύνοντες του VW Group να ανακοινώσουν αύριο κιόλας αν το νέο εργοστάσιο της Skoda θα εγκατασταθεί στη Βουλγαρία ή στην Τουρκία.
Η Skoda είναι αναμφίβολα μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες του VW Group. Πλέον, χάρη και στη δυναμική της είσοδο στην αρένα των SUV μοντέλων που έχει ως άρμα τα νέα Kodiaq και Karoq, η δημοτικότητά της τσέχικης φίρμας ανά τον κόσμο έχει ανέβει σε τέτοιο βαθμό ώστε η υπάρχουσα παραγωγή οχημάτων να μην μπορεί να καλύψει επαρκώς τη ζήτηση. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την ειλημμένη πλέον απόφαση του VW Group να μεταφέρει στην Τσεχία την παραγωγή αρκετών μοντέλων της μητρικής εταιρείας του ομίλου (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ) ούτως ώστε να «απελευθερωθούν» οι δικές της μονάδες στη Γερμανία στις οποίες από το 2021 και μετά θα παράγονται τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, δημιουργούν ένθεν κακείθεν έναν ευχάριστο… πονοκέφαλο.
Οι λύσεις που από τον περασμένο ήδη Μάρτιο υπάρχουν πάνω στο τραπέζι των διοικούντων σε Γερμανία και Τσεχία (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), είναι δύο. Είτε να αυξηθεί η παραγωγική δυναμική των ήδη υφιστάμενων «εντός έδρας» μονάδων της Skoda, είτε να δημιουργηθεί ένα νέο εργοστάσιο που θα μπορέσει να υποστηρίξει μεσοπρόθεσμα, αλλά και βραχυπρόθεσμα, το εμπορικό success story της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, και συγκεκριμένα την εφημερίδα Handelsblatt, το μεγάλο αφεντικό του VW Group, o γνωστός σε όλους πλέον, Herbert Diess, προκρίνει τη δεύτερη λύση θέτοντας ως άμεσο στόχο τη δημιουργία ενός εργοστασίου για λογαριασμό της Skoda το οποίο θα βρίσκεται στο ανατολικό τόξο της Ευρώπης, όχι όμως στην Τσεχία.
«Οι συζητήσεις αυτή τη στιγμή είναι για τη Βουλγαρία ή την Τουρκία», ανέφεραν στη γερμανική εφημερίδα μη κατονομαζόμενες από την ίδια πηγές από το εσωτερικό του VW Group.
Σε κάθε περίπτωση, η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί σε λίγες ώρες από σήμερα και συγκεκριμένα στην αυριανή συνεδρίαση του Εποπτικού Συμβουλίου της VW._X.A.