Τα υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με δύο μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Τόσο η Renault όσο και η BYD βλέπουν αυτές τις τεχνολογίες λειτουργίας κινητήρων εσωτερικής καύσης ως νευραλγικές για το εγχείρημα της μετάβασης στην Αυτοκίνηση μηδενικών εκπομπών. Μιλώντας στο «Fleet Europe Days» ο Fabrice Cambolive διευθύνων σύμβουλος της Renault, δήλωσε ότι η εταιρεία του οραματίζεται ένα μέλλον υβριδικών και ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων, το οποίο θα της εξασφαλίσει ότι θα επιτύχει τους στόχους της Ευρωπαίκής Ένωσης για τις εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα (CO2) ως κατασκευαστής και θα ικανοποιήσει τη ζήτηση. Τα υβριδικά της Renault έχουν εκπομπές μεταξύ 90g/km και 100g/km, οι οποίες σε συνδυασμό με τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της θα διασφαλίσουν ότι ο μέσος όρος των πωλήσεών της θα είναι κάτω από το όριο των 95g/km της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για το 2025.
«Αυτά τα αυτοκίνητα συμμορφώνονται με τον κανονισμό και οι πελάτες δεν αντιμετωπίζουν περιορισμό στη φόρτιση των αυτοκινήτων τους», δήλωσε ο Cambolive. «Αποφασίσαμε να βάλουμε σε όλη τη γκάμα των θερμικών μοντέλων μας πλήρη υβριδική τεχνολογία».
Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, η BYD, επενδύει επίσης σε ένα μέλλον που περιλαμβάνει και τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με την ανάπτυξη plug-in υβριδικών οχημάτων μεγάλης αυτονομίας σε χιλιόμετρα. Η Stella Li, εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, δήλωσε ότι ο Κινέζος κατασκευαστής επιδιώκει η πλήρως ηλεκτρική λειτουργία στα plug-in υβριδικά μοντέλα της να βρίσκεται στο εύρος των 80 έως 120 χιλιομέτρων. Επιπλέον, ανέφερε πως το 70% των πελατών της εταιρείας επιλέγουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, μετά από τέσσερα χρόνια οδήγησης ενός plug-in υβριδικού.