Η Renault ανακοίνωσε μια σειρά μέτρων και δεσμεύσεων ως προς την περιβαλλοντική συμπεριφορά και υπόσταση της μάρκας για τα προσεχή χρόνια.
Εκτός από τις ήδη γνωστές δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί από τη Renault στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η γαλλική εταιρεία δήλωσε πριν λίγα 24ωρα στα πλαίσια των επίσημων ανακοινώσεων που πραγματοποίησε στην Ετήσια Γενική Συνέλευσή της την Παρασκευή που πέρασε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν στην Ευρώπη το 65% των πωλήσεών της έως το 2025 και το 90% το 2030.
Επιπρόσθετα, το Groupe Renault στοχεύει στην επίτευξη ουδέτερου αποτυπώματος άνθρακα στη γηραιά ήπειρο το 2040 και παγκοσμίως το 2050.
Μεταξύ άλλων, τέσσερις είναι οι νέες πρωτοβουλίες που ανακοινώθηκαν από τη Renault και σχετίζονται με το περιβάλλον.
Σύμφωνα με την πρώτη από αυτές, ο όμιλος δεσμεύεται να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα στον τομέα της προμήθειας πρώτων υλών, εστιάζοντας τις προσπάθειές του σε έξι υλικά (χάλυβας, αλουμίνιο, πολυμερή, ηλεκτρονικά συστήματα, ελαστικά και γυαλί) που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 90% του αποτυπώματος άνθρακα στο συγκεκριμένο τομέα. Μέχρι το 2030, το Groupe Renault στοχεύει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα που σχετίζεται με τις αγορές πρώτων υλών κατά 30%.
Με αφορμή την κυκλοφορία το 2025 του ηλεκτρικού Renault 5, το οποίο θα κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας εξολοκλήρου πράσινη ενέργεια, η γαλλική εταιρεία σκοπεύει να το εξοπλίσει με μπαταρίες με μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα τουλάχιστον κατά 20% σε σύγκριση με εκείνες του Zoe. Την ίδια στιγμή, ο γαλλικός όμιλος θα συνεργαστεί με τις Veolia και τη Solvay για την ανακύκλωση μετάλλων που βρίσκονται σε μπαταρίες, όπως το κοβάλτιο, το νικέλιο, το λίθιο κ.α.
Το τρίτο «επίπεδο» πάνω στο οποίο θα κινηθεί ο όμιλος αφορά τον κατασκευαστικό τομέα, με το Groupe Renault να στοχεύει στη μείωση των εκπομπών από τις εγκαταστάσεις του κατά 50% σε παγκόσμιο επίπεδο σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019). Σύμφωνα με τους Γάλλους, όλες οι εγκαταστάσεις του ομίλου στην Ευρώπη θα είναι περιβαλλοντικά ουδέτερες έως το 2030.
Τέλος, η αποσυναρμολόγηση οχημάτων και η ανακύκλωση ανταλλακτικών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών, στις θυγατρικές Re-Factory και Renault Environment, θα παράγουν πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε έσοδα έως το 2030.
Διαβάστε επίσης: Τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα για όλα τα μοντέλα των Renault και Dacia