Το άρτι αφιχθέν VW Tayron αποτελεί ουσιαστικά τον αντικαταστάτη του 7θέσιου Tiguan και διατίθεται σε μια μεγάλη ποικιλία συστημάτων κίνησης.
Το VW Tayron είναι ένα νέο SUV στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας που έρχεται να τοποθετηθεί στην πολυσχιδή της φαρέτρα χαμηλότερα από το Touareg και ψηλότερα από το Tiguan.
Με μήκος σχεδόν 4,8 μέτρων, το Tayron χαρακτηρίζεται από μια καθαρή, εντυπωσιακή σχεδίαση. Στο εμπρός μέρος, οι προβολείς LED και το στάνταρ φωτιζόμενο σήμα της VW δημιουργούν μια χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή, ιδίως τη νύχτα. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος με την εγκάρσια μπάρα LED και το φωτιζόμενο, επίσης, λογότυπο.
Στο εσωτερικό του νέου SUV της VW -που διατίθεται ως 5θεσιο και προαιρετικά ως 7θέσιο- η σχεδίαση είναι γνώριμη και, ανάλογα με τον εξοπλισμό, κομψά υλικά όπως το ArtVelours Eco (μικροΐνες) και το αυθεντικό ξύλο τονίζουν τον πολυτελή χαρακτήρα του μοντέλου. Η βασική έκδοση είναι η Life, ενώ οι επόμενες δύο οι Elegance και R-Line. Στο βασικό εξοπλισμό όλων περιλαμβάνονται 9 αερόσακοι, ο αυτόματος κλιματιστικός τριών ζωνών, ο εσωτερικός φωτισμός 10 χρωμάτων, σύστημα infotainment με οθόνη με διαγώνιο 32 εκατοστών κ.α.
Έχοντας λανσάρει όλες τις εκδόσεις μοντέλων της με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης (eTSI), η VW θα προσφέρει επίσης το Tayron με δύο plug-in υβριδικούς κινητήρες (eHybrid), δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες (TSI) και δύο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ντίζελ (TDI). Όλα τα συστήματα μετάδοσης κίνησης συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG), ακόμη και για τον βασικό κινητήρα eTSI των 1,5 λίτρων και 150 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V).
Τα δύο plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης αποδίδουν με τη σειρά τους 204 και 272 ίππους συνδυάζοντας έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο. Χάρη στην μπαταρία των 19,7 ωφέλιμων kWh, τα δύο Tayron eHybrid μπορούν να επιτύχουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χλμ. Οι μπαταρίες τους μπορούν να φορτιστούν έως και 11 kW σε wallbox ή σταθμό φόρτισης AC και έως 50 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC.
Η μεγαλύτερη πετρελαοκίνητη έκδοση TDI αποδίδει 193 ίππους συνδυάζεται στάνταρ με τετρακίνηση 4Motion. Όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι σχεδιασμένα προκειμένου να υποστηρίζουν μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου έως και 2.500 κιλά (με φρένα και κλίση 12%).