Ένα στέισον βάγκον μοντέλο με σπορτίφ DNA που βασίζεται στην 4θυρη λιμουζίνα της γερμανικής εταιρείας.
Λίγες μέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του μοντέλου στη Γενεύη, η Porsche φέρνει στο φως την έκδοση Sport Tuismo της γνωστής και μη εξαιρετέας Panamera. Τι διαφορετικό προσφέρει η νέα αυτή παραλλαγή των Γερμανών; Πέρα από τη διαφορετική αισθητική, μεγαλύτερη πρακτικότητα, μια ηλεκτροκίνητη πίσω πόρτα, περισσότερο χώρο φόρτωσης (+20 λίτρα) και χαμηλότερο κατώφλι.
Σχεδιαστικά, η Sport Turismo παραμένει πιστή στο ομώνυμο πρωτότυπο που είδαμε για πρώτη φορά το 2012, αποτελώντας, μετά την Mission-E, ένα ακόμα προϊόν του ταλαντούχου Mitja Borkert, ο οποίος αυτή τη στιγμή ηγείται του αντίστοιχου τμήματος της «θυγατρικής» Lamborghini. Επί της ουσίας, τα έμπειρο μάτι θα εντοπίσει τις διαφορές σε σχέση με τις «απλές» Panamera από την κολώνα Β και πίσω, με σήμα κατατεθέν, ασφαλώς, την ουρά και την μακρύτερη οροφή. ΄
Ένα ακόμα στοιχείο που κεντρίζει το μάτι στη νέα Sport Turismo είναι η πίσω αεροτομή, η οποία έχει αρνητική κλίση 7 μοιρών όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως 170 χλμ./ώρα. Από εκεί και πάνω, η τελευταία αποκτά θετική κλίση (+1 μοίρα). Σε περίπτωση που ο οδηγός επιλέξει τα προγράμματα Sport και Sport Plus, η αεροτομή παίρνει την εν λόγω θέση από τα 90 μόλις χλμ./ώρα. Επιπρόσθετα, όταν ο οδηγός ανοίξει την ηλιοροφή η γωνία φτάνει τις 26 μοίρες με στόχο την καλύτερη δυνατή μείωση των στροβιλισμών του αέρα.
Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 5.049 χλστ., το πλάτος το 1.937 χλστ. και το ύψος μόλις τα 1.428 μ.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η Sport Turismo είναι η πρώτη Panamera που προσφέρει στο εσωτερικό της τη δυνατότητα φιλοξενίας 4+1 επιβατών, με τη μεσαία θέση στο πίσω κάθισμα να είναι εξ ανάγκης αρκετά στενή σε πλάτος.
Από το λανσάρισμα ήδη η νέα Sport Turismo θα είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Panamera 4, Panamera 4S, Panamera 4S Diesel, Panamera 4 E-Hybrid και Panamera Turbo. Η πρώτη κινείται από έναn 3λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης με απόδοση 330 ίππων, η 4S από τον bi-turbo 2.9 V6 κινητήρα της Porsche (400 ίπποι), ενώ η Turbo από έναν 4λιτρο V8 με ισχύ 550 ίππων. 4λιτρο V8 κινητήρα «φορά» και η πετρελαιοκίνητη εκδοχή της Spot Turismo, ένα σύνολο που αποδίδει 420 ίππους. Σε ότι αφορά στη υβριδική παραλλαγή της σειράς, ο 2.9 V6 κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα εγκατεστημένο στο κιβώτιο ταχυτήτων που αποδίδει 135 ίππους. Συνδυαστικά, το «πακέτο» αυτό αποδίδει, σύμφωνα με την Porsche, 460 ίππους._Χ.Α.