Η γερμανική εταιρεία επεκτείνει τη γκάμα των εκδόσεων Carrera της νέας Porsche 911, αυτή τη φορά με την προσθήκη της ελαφρύτερης και ακόμα πιο δυναμικής σε συμπεριφορά Carrera T. Που παρεμπίπτοντας διαθέτει στάνταρ μηχανικό κιβώτιο.
Σήμα κατατεθέν της νέας Porsche 911 Carrera T (όπου «Τ» σημειώστε «Touring») είναι το μειωμένο στα μόλις 1.478 κιλά βάρος της, επίδοση που αποδίδεται πρωτίστως στα ελαφρύτερα κρύσταλλα, τις λιγότερες… ποσότητες ηχομόνωσης και το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο των έξι για την περίσταση σχέσεων. Με αυτά τα «αξεσουάρ», μαζί με τα έξτρα καθίσματα μπάκετ στο εσωτερικό, η νέα 911 Carrera T είναι περισσότερο από 40 κιλά ελαφρύτερη από την τρέχουσα 911 Carrera, ενώ πρώτη φορά είναι διαθέσιμη και σε «ξεσκούφωτη» παραλλαγή.
Σε κάθε περίπτωση, η 911 Carrera T κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο και 6κύλινδρο κινητήρα μπόξερ των 3,0 λίτρων της 911 Carrera, ο οποίος περνά τους 394 ίππους και τα 450 Nm της ροπής του αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Μάλιστα, κατά το κατέβασμα ταχυτήτων μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου με την χαρακτηριστική λαβή, χάρη στο σύστημα auto-blip, αντισταθμίζεται αυτόματα η διαφορά ταχύτητας μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για ακόμα πιο σπορτίφ αλλαγές.
Με το στάνταρ πακέτο Sport Chrono, η 911 Carrera T Coupe είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα (Cabriolet: 4,7 δευτερόλεπτα), ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 295 χλμ./ώρα (Cabriolet: 293 χλμ/ώρα). Από εκεί και πέρα, όλες οι νέες 911 Carrera T διέθετουν ένα σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Porsche με δίσκους διαμέτρου 350 χλστ. και εξαπίστονες σταθερές δαγκάνες μπροστά.
Για πρώτη φορά η Porsche εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις αμαξώματος της νέας 911 Carrera T με τετραδιεύθυνση, σε συνδυασμό με ένα σύστημα διεύθυνσης με πιο άμεσο λόγο υποπολλαπλασιασμού που βελτιώνουν σημαντικά την οδική συμπεριφορά. Επίσης, η προσαρμοζόμενη σπορ ανάρτηση PASM, η οποία είναι χαμηλωμένη κατά 10 χλστ., είναι επίσης στάνταρ διαθέτοντας μια ακόμα πιο σπορ σε σχέση με τις απλές Carrera ρύθμιση. Διαφορετικό set-up διαθέτουν και οι αντιστρεπτικές δοκοί της νέας 911 Carrera T, η οποία πατά σε ζάντες ελαφρού κράματος από την Carrera S με διάμετρο 20 και 21 ιντσών σε συνδυασμό με ελαστικά 245/35 και 305/30.
Οι οπτικές τροποποιήσεις σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις (βλ. Carrera και Carrera S) αφορούν στην πίσω αεροτομή, η οποία προέρχεται από τη νέα 911 GTS, καθώς και στα νέα αυτοκόλλητα στα πίσω πλαϊνά παράθυρα που «φωτογραφίζουν» τη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης. Στο εσωτερικό δε, ξεχωρίζουν ο πιο κοντός επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος διαθέτει επένδυση στο άνω τμήμα του από ξύλο καρυδιάς και το θερμαινόμενο σπορ τιμόνι. Τα δερμάτινα καθίσματα, τα οποία ρυθμίζονται ηλεκτρικά σε τέσσερις κατευθύνσεις, είναι στάνταρ, αλλά μπορούν να αντικατασταθούν με νέα που προσφέρουν τη δυνατότητα ρύθμισης σε 18 κατευθύνσεις ή με ελαφρύτερα τύπου μπάκετ.