Πινελιές ανανέωσης και για τους τέσσερις διαθέσιμους τύπους αμαξώματος για το πολυτελές μοντέλο της Mercedes αλλά και ενδυνάμωση του 3λιτρου V6 βενζινοκινητήρα που φιλοξενείται κάτω από το καπό της έκδοσης C43 Matic.
Η Mercedes–AMG παρουσιάζει επίσημα την έκδοση C43 4Matic, η οποία τροφοδοτείται από μια δυνατότερη εκδοχή του 3λιτρου V6 κινητήρα των Γερμανών, που πλέον, χάρη στους μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και την αυξημένη πίεσης υπερπλήρωσης (1,1 bar) αποδίδει 390 ίππους (+23 σε σχέση με το παρελθόν) στις 6.100 σ.α.λ. και ροπή 520 Nm από τις 2.500 έως και τις 5.000 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,7 δλ. (4,8 για την έκδοση Estate) και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Από εκεί και πέρα, όπως συμβαίνει με όλες τις εκδόσεις της οικογένειας, η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα του αυτοκινήτου έχει «φρεσκαριστεί», ενώ διαφορετικό είναι και το σχήμα των προφυλακτήρων που πλέον διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος οι επεμβάσεις είναι εξίσου διακριτικές και περιορισμένες σε έκταση, καθώς αφορούν στο σχήμα του προφυλακτήρα και του διαχύτη, ενώ διαφορετικές πλέον είναι και οι απολήξεις της εξάτμισης. Φυσικά, το προαιρετικό αισθητικό πακέτο της AMG δίνει και πάλι το «παρών», τονίζοντας το σπορ χαρακτήρα της κατασκευής. Κάτι που συμβαίνει και με τους προαιρετικούς τροχούς των 19 ιντσών –για παράδειγμα. η βασική έκδοση της C43 4Matic πατά σε τροχούς 225/45 R18 και 245/30 R18.
Στο εσωτερικό, η C43 4Matic διαθέτει έναν φουλ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών καθώς και στο γνωστό σύστημα infoainment Comand της γερμανικής εταιρείας. Μάλιστα, το εν λόγω καλούδι διαθέτει τρεις διαφορετικές απεικονίσεις, τις Classic, Sport και Elegance, το δε μενού του περιλαμβάνει τις επιλογές warm-up (θερμοκρασία και πίεση λαδιού κινητήρα, πίεση τούρμπο), set-up (ανάρτηση, σύστημα εξαγωγής, κιβώτιο, ESP), g-force (πλευρική και διαμήκης επιτάχυνση κατά την κίνηση του οχήματος), race timer (χρονομέτρηση γύρου πίστας, ταχύτητα κίνησης) και engine data (στιγμιαία ισχύς και ροπή).
Επίσης, ο οδηγός του αυτοκινήτου μπορεί να επιλέξει μέσω του Dynamic Select τα προγράμματα λειτουργίας Comfort, Sport, Sport + και Individual, ενώ νέο είναι το mode με την ονομασία Slippery, το οποίο συνιστάται όταν το αυτοκίνητο κινείται σε επιφάνειες καλυμμένες με χιόνι. Αξίζει να προσθέσουμε πως το σύστημα τετρακίνησης 4Matic διανέμει που κανονικές συνθήκες τη ροπή του V6 κινητήρα σε ποσοστό 31/69 ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα._X.A.